Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Om jag skulle göra reklam...

Av Elvira - 7 april 2009 15:12

..i min blogg, som jag har där jag har den, just för att den är reklamfri..nåja, hur som helst, isåfall skulle jag göra det för

"En annan trafikskola" här i min by..

Min körlärare lärde mig mer på 45 min än vad jag lärt mig på ehh..ja..många fler minuter, utan lärare.


Dessutom är hon väldigt glad..å trevlig, å alla andra superlativ jag kan:))


Hon säger faktiskt att hon är helt säker på att jag kan få körkort!!


I övrigt är jag vääääldigt hungrig..3 dagar kvar tills jag kan äta *ler*


Kram kram

 
 
Kicki

Kicki

7 april 2009 16:01

Finns inga tvivel hos mig om att du inte kommer att fixa körkortet...det har du som i en liten ask...med en bra körskolärare blir du en jäkel på att köra, du får åka förbi Sniglon å hämta upp henne så tar vi fikat ute vid mitt andningshål å bara njuter!!!!=)

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

7 april 2009 16:21

Absolut!!
Räknar kallt med att ha kortet nån gång i Juni/Juli..då kommer vi:)Visst lilla Sniglo?

Kram kram

 
Ingen bild

Helena

7 april 2009 20:31

jaja , du hat lovat mig först ! Annars blir helena putt på vira ...sådeså :)

 
Ingen bild

Elvira

7 april 2009 22:40

Såklart Helena, alldeles först till Västerås!
Massa kjaaaam till dig

 
sniglon

sniglon

7 april 2009 23:43

Im in, BIG times! Klart du grejjar körkortet. Skrik till när du är i norping någongång så träffas vi och tar en fika. fan att man måste ha tillstånd per person för övningskörning. Jag har övningskört med båda mina barn samt min svärdotter. Min dotter och hon grejjade körkortet båda två på 3 mån;)) Ingen av dom hade ens startat en bil innan, så jag är nog en bra pedagog när det gäller. Vi kunde övningskört massor ju! Men nu grejjar du det hela galant och vi ska ha en skitfin dag i solen och bara tala och finnas i ett samanhang som vi bara är!

Helena, glad att "se" dig igen

http://www.sniglon2.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

8 april 2009 13:26

Ska absolut hojta till, är ju där allt som oftast..

Ja, jag har inte riktigt fattat iden med handledarskapet faktiskt, vet bara att det är dyrt, å tar tre tråkiga timmar att gå igenom..
Och att ingen utav oss fick ut något alls, mer än själva intyget då..nåja, regler är regler..

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards