Direktlänk till inlägg 10 april 2009

VingelVira!!!

Av Elvira - 10 april 2009 22:50

..shit va!


Är i stan , å Hawa och jag blev akut glass-sugna..

Hur som helst, så fick jag övningsköra oss till macken och handla, och bara för att verkligen kunna koncentrera mig på körningen, hetsåt jag glassen

(chokladglass Peter) innan jag startade bilen..


Nåja, vi åker hem igen, å allt är frid å fröjd, tills POLISEN (!!!) dyker upp, å frågar om bilen..

Tydligen hade någon tyckt att det gick vingligt!


Ta mig fan så förolämpande då!!

Jag bad om att få blåsa, men det fick jag inte, för att de själva inte sett mig köra..är det inte höjden av jävelskap på en långfredag så säg..

*ler*


Är kvar i Norrköping, men fick sån grym panikfeeling..vill bara väldigt mycket hem just nu..väääldigt mycket..


Tycker fortfarande poliser är lite läskiga, tycker fortfarande att de är extra läskiga när de är trevliga..å helt enormt dunderläskiga när det blir så här..


 Vet ni...just nu känns körkort jääääävligt avlägset faktiskt..vingligt,,humpfrr 


 
 
Ingen bild

Hawa

11 april 2009 00:07

Jag tyckte inte alls det gick vingligt till! Skumma MackGubbe!!! =P

 
Ingen bild

Elvira

11 april 2009 01:21

Tack,tack!!

Tycker ju inte heller det..ska ALDRIG mer handla på OK i Stockholmsrondellen i Norrköping..skum mack-gubbe där!!
hehe...

Kram å sov så gott sötis!!

 
Henrik

Henrik

11 april 2009 08:12

Det är väl jättebra att dom kollar bilförare. Det är så många som kör fulla och påtända. Borde vara mycket mer kontroller.

Den där läskigheten går över med tiden, jag har sprungit på polishuset så mycket nu så att jag nästan börjar se dom som vanliga människor...;-)

Kromkram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

11 april 2009 10:34

Ja, ABSOLUT Henrik, självklart är det så!!

Jag kan ha den största respekt för deras arbete, och jag kan ju åxå se se att de är vanliga verkliga människor..
(Faktiskt så har jag blivit utbjuden av en , en gång i tiden, en vääääldigt mänsklig kille, OCH polis )
:)

Så visst ser jag dem allra oftast som något positivt..men när de kommer "hem" på det där sättet, så får..eller fick jag iallafall igår , hjärtat i halsgropen.
Men å andra sidan, hade nog tyckt det va förolämpande vem som än sagt det..hehe..faktiskt, det va ett ställe där det gick ganska vingligt, men jag såg inga andra bilar där-DET va skumt!

Kramisar

 
Ingen bild

R

13 april 2009 16:16

Du ja tycktte det gick riktigt5 bra var en lungn o avslapnad resa . kram lite ledsen bara att du fick så anti mot o va i stan , men gillar det fina i din omtanke därför ja tycker så myckett om dig vänen ,

 
Ingen bild

Elvira

13 april 2009 16:55

Tycker ju åxå det gick bra..faktiskt..hmm..nåja, en annan dag ska jag få ett körkort, ska inte ge upp för det..nä!

Gillar dig med, kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards