Direktlänk till inlägg 20 april 2009

*skäms*

Av Elvira - 20 april 2009 09:20

Nu har jag gjort det, som jag tycker är så fånigt när andra gör..med berått mod raderat någons kommentar.


Sen kom jag på mig själv, med att än en gång, ta på mig rollen att behöva tänka åt andra.

Tyckte den va så utlämnande, att det kunde bli pinsamt..å nu ångrar jag mig- BIG time!!!


Varför i hela friden inbillar jag mig ibland, att jag måste ansvara för vad andra säger..?

GRRRRR..här snackar vi megadefekt..*suck*


Ska ALDRIG mer göra om det, ska absolut anstränga mig för att minnas, att alla kan ta ansvar för sina egna ord..fan, förlåt förlåt förlåt..


Ett stort krux här på "bloggagratis" är att jag bara ser kommentarena när jag klickar fram dem..ja, och i bloggen sen så klart, men om jag kryssar i rutan, att kommentar ska synas direkt, så är sannolikheten att jag missar kommentarer på gamla inlägg stor, ja nästan 100%, för det är ju inget jag skulle orka kolla igenom gång på gång.


Nåja, just till det här inlägget, ska jag göra det iallafall, för at det blev så riktigt dumt..


Kram kram



 
 
Ingen bild

Elvira

20 april 2009 09:32

Testar bara...

 
Ingen bild

synne

20 april 2009 10:05

Var inte ledsen,det har jag fått göra ett par gånger med.Men det står jag för,jag känner att jag behöver inte publicera vilken skit som helst."ler" Du vet Elvira vi har en valmöjlighet idag.Ingen ska trampa på oss.Så upp med hakan nu.Kram S

 
Ingen bild

Elvira

20 april 2009 10:55

Tack gumman!
Det va ingen som va dum eller så..faktiskt, har funderat över det förr, att det nästan aldrig är någon som kritiserar eller gnäller, som hos många andra..nåja, det har väl varit Johnny då några gånger, men inte annars...
Hur som helst, gjort är gjort, bot å bättring blir det..

Men väldigt rätt har du,ingen ska trampa på oss, never ever!!
=)

Kram kram

 
Ingen bild

sniglon

21 april 2009 21:28

Gumman
Du har rätt att göra vad du vill med alla kommentarer ju. Du gjorde det för att vara omtänksam ju. Det var ditt hjärta som kramade om någon- det kan aldrig bestraffas ju! Det var ju kärlek, och DET är aldrig fel.
ta det som att du tänker mycket på andra och bryr dig om, för det gör du! MASSOR!

Glöm aldrig det! Never

 
Ingen bild

Elvira

21 april 2009 22:09

Jooo, jag vet..men det kändes verkligen som ett övertramp där o då..
Det grymma i hela kråksången, va att jag gjorde en inställning på mina sista inlägg, så att de skull publiceras direkt, å vad händer?
Jo, en stackars intet ont vetande skriver en kommentar med "PRIVAT" som rubrik..å den går raka spåret in..

Hur som helst, raderade den så fort jag såg det, å ställde tillbaks, så att jag väljer själv..bäst så!!
Ska inte glömma, never never..å du kommer never never komma undan mitt bry-sig-om heller..så du vet! ;)

Stora kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards