Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Ånger, å ännu mer ånger...

Av Elvira - 24 april 2009 21:11

Mitt jobb , alltså den Unga delen, är i Funäsdalen nu, i 4 dagar, tillsammans med andra kids från andra städer..55 ungar å ett helt gäng ledare.

Skitspännande , nyttigt o kul...är det menat.


Jag stod över, eftersom ingen i vår förening har körkort, så behövde vi ju ta in en extra vuxen, å då ville jag hellre skicka en extra unge..

Jag frågade en av mina absoluta älsklingar, om han ville ha min plats, å han tog den lyckligt, men med ett litet "aber" -han kunde inte åka skidor sa han..

- Du lär dig , svarade jag klämkäckt..


Nu får jag bilder, av hans skidåkning..


Vad kostar en taxi 80 mil tro..?

Har nog sällan kännt såååå starkt att jag är på fel plats..skulle betala bra nu, för att iallafall vara där, hålla handen, å lova att allt blir bra...


Fan fan fan

 
 
Henrik

Henrik

24 april 2009 22:23

Men hallå där!!! Det är inte ditt fel!!! Shit happens, så är det bara.

Frihetskram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

elvira

24 april 2009 23:54

Nää..jag vet ju det, med mitt förstånd
Men känslan är inte riktigt samma..
Olyckan är ju redan skedd, önskar bara jag vore "inte så långt ifrån"

Börjar inse att mina moderskänslor har lätt att hoppa över till mina "bonusbarn", särskilt i såna här lägen.

Nåja, ungen skulle gett fan i svarta backen, med tanke på sina förkunskaper..eget ansvar;)

Kram kram

 
Ingen bild

sniglon

25 april 2009 00:48

Förstår hur du känner. Men du kan inte lasta dig själv för detta fina du!

Att du sedan känner "mammakänslor" och vill finnas där är ju vackert bara. Du är där i tankarna i massor- han både vet och känner det. Tro mig!

Var snäll mot dig själv nu Vild-Ängel, du gav honom en oerhört fin gåva att få åka iväg. Sedan att han tog i för mycket, ja det är inte ditt fel, sånt händer! Speciellt i nedförsbackar;))

Sov gott Fina Vän

 
Ingen bild

Elvira

25 april 2009 10:32

..nä, ska inte lasta mig själv alls, det är sant.

Grabben hade brytit nyckelbenet, men nu är han utskriven från sjukan, och tillsammans
med de andra, så nu är "hönsmammajag" lugn igen.. :)

Brukar inte vara så blödig heller, men just att det va sååå långt bort, kändes ju onekeligen jobbigt..att inte veta, typ bara ha fått den här bilden..

Nåja, han blir snart hel igen.. =)

Kram kram

 
Ingen bild

sniglon

26 april 2009 00:55

Tack fina vild-ängel för att du gjorde dagen lite lättare

 
Kicki

Kicki

26 april 2009 20:45

Hej vännen!!!...nu e både gammtackan å den fyrbenta heeelt slut efter en händelserik helg med korning å parning...ha en riktigt skön kväll så hörs vi!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

26 april 2009 21:00

Nöjet är helt på min sida Sniglo, höll jag på att skriva..å gjorde det visst också..kan man skriva så?
Det jag menar är iallafall att jag är glad att det känns lite lättare..

Ja Kicki, det kan jag absolut förstå!!!
Hoppas, hoppas, hoppas det blir valpar nu då..*håller tummarna*

Ha det bäst ni med, Kramisar

 
Ingen bild

sniglon

27 april 2009 00:19

Klart du kan skriva så;) Det är ju det som är det vackra ju- Att vi ger varandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards