Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Bara MÅSTE berätta...

Av Elvira - 29 april 2009 16:45

..vad som hände mig på vägen hem från jobbet nyss..


En för mig okänd snubbe kom fram till mig, och talade om att jag mycket väl skulle kunna vara hans livs kärlek, och frågade om han kunde få en kram!

 *ler*

I vanliga fall hade jag börjat fundera på om han va nykter, men han kändes verkligen tvättäkta ärlig..

Tyckte det va lite kul faktiskt, å dessutom så hade tom rynkor..hehe..ja, ni vet, jag är ju lite såld på rynkor..


Nåja, nu är det hastmat som gäller här hemma, ska åka till Norrköping och kolla på fotboll, och idag är jag övertygad- IFK vinner!!!

Det känns i luften, det är hemma-vinnar-väder ute, tveklöst!


Min jobbiskille berättade lite om vår verksamhet idag, för en hel bunt med gymnasieelever..han va rädd så han nästan skakade innan, å så va han så klockrent duktig, så jag nästan grät av stolthet..på riktigt, jag är väldigt lättrörd har jag börjat inse, men fan va häftigt det är att se människor växa, det är magiskt, på riktigt en äkta hallelujakänsla..

*älskar*


Kram kram, å ha en solstrålande dag alla fina!!!

 
 
Kicki

Kicki

29 april 2009 17:18

...va härligt Viran, en spontangrej...e väl härligt att få en sån kommentar!!!...de va du värd!!...kramelikram å ha en trevlig kväll!!...ska ta denna häringa värkmästarn i örat å se om han släpper en liten stund...ska upp till klubben å se om Annie vill träna...hon e välldans loj men ska prova, e ju bara att åka hem annars...vägen e ju lika lång tebax!! =P

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

29 april 2009 22:19

Ja det va det faktikt, blev helt paff, det va lite gulligt, å ganska annorlunda.

Hoppas ni fick en fin kväll, med eller utan träningslusta då..

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards