Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Fotbollskväll..

Av Elvira - 29 april 2009 22:28

..på hemmaplan, och säga vad man säga vill, hur många milioners milioner man än bygger om arenan för, så blir inte fotbollen ett skit bättre..


Det va med sorg jag såg alla hemmamatcher utom en förra året, och följde IFK ut ur allsvenskan..och idag fick jag nästan en känsla av att de kan åka ur superettan också..


Men jag älskar grabbarna jag går på matcherna med..jag älskar "VI-känslan"

Grabbarna och jag..eller gubbarna kanske..hehe..


 Resultatet? 1-1, vi fick iallafall inte stryk då :)


Ska straxt bädda ner min småfrusna kropp i sängen, bara borsta tanden först..

Sov så gott alla!

 
 
Ingen bild

synnöve

30 april 2009 02:22

Hej vännen,har varit slö med att skriva kommentarer.Var hos dr igår blev sjukskriven två månader till."skit" Men jag hoppas att den dr som jag väntar på hör av sig unrder den tiden nu då.Inget är som väntans tider.Kram Blir du ledig hela helgen från torsdag?

 
Ingen bild

synne

30 april 2009 05:36

Godmorgon på dig vännen.Hoppas allt är bra med dig.Själv blev jag sjukskriven två månader till."hua" Tur att det är vår /sommar annars hade jag blivit tokig.Åkte upp till Bosse igår för att få njuta av solen lite ,åker väl hem lördagskväll eller söndags morgon.Ha nu en bra dag vännen.Kram Synnöve

 
Kicki

Kicki

30 april 2009 13:38

...kikar in å önskar dig en skön härlig solighelg å att du får en jädrans massa energi å spendera på dig själv!!!..kramiz å tack för att du finns!! =)

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

30 april 2009 14:03

Håller mina tummar Synne, så att du får den hjälp du behöver fort som bara den..
Jobbar i natt, blev inbjuden av polisen (!) faktiskt, de behöver så mycket folk som möjligt ute, så det är väl bara att dra på sig nattvandrarkläder och finnas..
SEN är jag ledig ända tills måndag..skönt..ska plugga körkortsteori tänkte jag, behöver verkligen sätta fart med det..

Önskar dig precis det samma Kicki, å tack snälla du för att DU finns!!!
:)

*kramar om* er båda, hårt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards