Direktlänk till inlägg 30 april 2009

"Ja, eller hur?"

Av Elvira - 30 april 2009 17:29

..sa jag just till reklamrösten på tv, som gör reklam för "Gliss Asia Straight"

Gör ditt hår spikans rakt i 48 timmar..

Ska bli spännande, jag har en massa krusiduller i håret, så jag ska nog sabla testa, bring it on!!! *morr*


Puhhhh..


Känns inte som att jag ska vara bland folk idag riktigt..har sovit några timmar, och vaknade nyss..blir nog bättre efter en kopp kaffe...


*hämtar genast*


Har en liten jobbiskille som ringde mig nyss, som aaaaabsolut inte skulle dricka alls ikväll, men eh..men ..ehh..


Så jag talade om att jag skulle vara ute ikväll, och att jag skulle ringa honom lite då å då ikväll. Kunde riktigt höra lättnaden i rösten ,

när han sa -Ja snälla, gör det!


Det är inte vidare lätt att vara tonåring i byhåla en sån här dag. Grupptryck är bara förnamnet..

Jag är faktiskt riktigt glad att jag slipper vara 16-17 igen, för det är verkligen ingen enkel tid i livet.

Massa val att göra, svåra val, börja bli vuxen, ta ansvar och samtidigt är man faktiskt på ett sätt fortfarande bara barn..

Glad att jag är 35 då..en del av mina jobbkiddosar, kallar mig extramamma.

Har haft lite svårt att veta om det är bra eller dåligt..men det lutar nog åt det bättre tror jag..eller?


Well, ska hoppa in i en dusch straxt, göra mig lite iordning..men inte mer än vad som anstår en extramorsa då..*ler*


(kaffet har visst redan börjat göra verkan)


Kram, å ha en fin valborgskväll alla där ute!


 
 
Ingen bild

synne

1 maj 2009 07:14

Godmorgon vännen.Har varit lite seg med att skriva några rader till dig,men har haft koll på dig hela tiden ändå."ler" Det ser ut som dina dagar rullar på ganska så bra för dig.Ibland är det upp och ibland är det ner.Det är samma för mig ska jag säga.Var hos Dr och blev förlängd två månader till,så hoppas vi på att ortoped läkaren ska höra av sig under denna tiden.Har blivit brun som en pepparkaka."ler" Så det finns ljusglimtar även i mitt liv.Kanske en lite flört är på väg att växa fram med,men jag tar en dag itet så får vi se hur livet blir.Kram på dig Synne

 
Kicki

Kicki

1 maj 2009 13:19

...hej vännen!!!...hoppas din dag blir bra med övningskörning å allt!!!...kramiz å ses en annan dag!!! =)

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

1 maj 2009 21:43

..en liten flört?
Wow..spännande..lycka till!!!

Ja lite upp o lite ner, så ser det faktiskt ut..heeeela tiden, "livet" antar jag..


Ja Kicki, den blev ganska bra ..har lite nojja på det här med körkortet faktiskt..men det SKA gå..det måste ju gå, tycker jag.
Brukar gå ganska bra alltid, när jag kör med Roger, förutom när polisen kommer och kallar mig vinglig då;)

Nu är det en heldag med teori imorgon tänkte jag..

Klart vi ska ses en annan dag-snart!

Massa kramar till er ..vet ni, kom just på att ni kanske blir valpmormödrar båda två samtidigt!! Häftigt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards