Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Gjorde "lilla körprovet" idag...

Av Elvira - 11 juni 2009 19:58

..å hade det varit på riktigt, så hade jag INTE haft nåt körkort..


De där sabla cyklisterna kommer bli mitt fall, jag känner det i varje cell..

Hehe..

Vi ska finslipa cykel-sökar-ögat nästa vecka, så det sitter på uppkörningen, det är inga problem, säger Anna(min lärare)

Jag har en taskig känsla däremot, kanske jag fixar det under uppkörning,men sen..ja..oro..stor oro, gillar inte cyklister..de borde ha egna väger-under marken, eller utanför byn..


I övrigt va jag nog ganska duktig, det märks visst att jag inte är körskolelärd, säger hon, jag har bra koll runt om, men är "yvig" i min körning..*L*

Undrar om det inte snarare är lite så jag är som person?

Yvig låter lite "jag" ;)


Framför allt är jag bra på att själv tala om när jag är duktig!!

Anna va ju tyst under hela lillprovet, så jag hade ju inget annat val än att berätta för mig själv hur lysande det gick..*ler*

Anna tyckte att jag skulle göra likadant under uppkörningen, fniss..det skulle vara skitbra sa hon, med ett stort skratt =)


Hur som helst blir det spännande nästa vecka, å jag räknar kallt med en massa hållda tummar:)


Har haft ännu en riktigt fin dag idag..flyter på mitt lyckomoln, mår bra,  allt känns rätt igen..

Behövde kanske ruskas om en aning, för en månad sen, för att hitta formen och riktningen igen.

Känner mest bara en stor tacksamhet just nu, för att jag är med på banan igen..


Nu är det årets absolut nyttigaste middag som hägrar, korv o pomme..


Ha en bra kväll,  kram kram



 
 
Henrik

Henrik

11 juni 2009 20:25

Tummar hålles.

Körkram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

11 juni 2009 20:31

Tack tack, det kommer behövas..

Kram kram

 
rebecca

rebecca

11 juni 2009 23:27

jag håller alla tummar jag har för dej mamma xD haha
älskar dej :)

http://www.beccasblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elvira

11 juni 2009 23:46

Synd att vi lät operera bort de där extratummarna du föddes med då..*L*

Älskar dig åxå, av heeeela hjärtat!

Sov så gott finaste du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards