Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Märkliga saker..

Av Elvira - 30 juni 2009 20:44

..händer med mitt humör..


Det är väl den där manodepressiv-light ådran i mig, som spökar eller nåt, för jag har varit illgrinig hela eftermiddan.. Åkte till stan för att köpa lite småprylar till lilltroll, å ALLT va fanimig fel..om inte i modell o färg, så i storlek..


Hade dessutom glömt dojjorna på jobbet..snacka om tankspridd, eller bara lite typiskt mig kanske.. Men å andra sidan, "hippies" är ju moderna igen:)


Hur som helst..humöret va det ju..känner mig som ett mindre åskmoln..

Jävla värme!

Jävla folk!

Jävla dumma kläder som inte passar!

Jävla fläsk!

Jävla lat- orkar inte promenera bort fläsket! 


Å framför allt då..

Jävla gnäll ..på mig!


Ska slänga mig en stund i soffan, vara hyperosocial tänkte jag...å veta  att det faktiskt går över..




 
 
Henrik

Henrik

30 juni 2009 23:58

Världen är ett jävla ställe!
Människor är ett jävla folk!
Livet är ett helvete, sen dör man!

Så brukade jag resonera då jag var aktiv, sen upptäckte jag hur det egentligen är...

Kramsekram Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

elvira

1 juli 2009 10:47

Jo..jag vet åxå att det inte är riktigt så, men det måste ju vara ok att tappa lite sug så, ibland..?
Att inte vara på topp på heltid..fastän man inte är aktiv!

Kram kram

 
Henrik

Henrik

1 juli 2009 14:55

Absolut... :)

http://www.myspace.com/base431

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards