Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Elvira - 2 februari 2009 19:59

...jäbbla en gång till då!

Ohyfsade snorisar klådde mig nyss i poker, FASTÄN jag sa att jag aldrig spelat förr..

Det är fanimig ohyfs!

Lägger ut dem här, som skämsgrej, bara därför..

Små apbarn!!

Ni borde fan veta hut!!

nåja Jag gillar er ändå..men bara jäääävligt lite...

Av Elvira - 2 februari 2009 16:56

..jäbbla jäbbla..*suck*


Jag tycker inte att det är så snällt utav alla på mitt jobb, att parkera i en mörk ..(läs- kolsvart) källare, för att titta på film..

Jo, eller klart det är gulligt, men jag kan inte va med, för de tittar på otäck skräckfilm..å jag är så töntig..men jag blir väldigt rädd av skräckfilm..så där så att jag nojjar ordentligt alltså..huhh


Alltså får stackars jag vara självast i heeela världen..

Å så har jag gått upp 4 jäbbla kilo av att inte röka, så jag är inte bara väldigt ensam å synd om, nä jag är dessutom helt svulten..

 Jag har slagit vad med mig själv..eller iallafall bestämt mig för att genast gå ner dem igen..


Hur kul ser det ut på en skala..?

*suck*


stackars stackars jag...om någon som läser detta bor lite nära, snälla kom å lek med mig på Kris..vi har chokladbollar!! *ler*




Av Elvira - 2 februari 2009 14:33

..bor jag i..


Gick en runda förut..gjorde faktiskt en kvalificerad rymning från jobbet,

behövde komma ut en stund..

Det är en strålande vacker dag, just nu är det solsken å¨knallblå himmel här, vackert, men stendött.

Tror ju att jag börjar förlika mig med tanken på att lämna byn, å då ser man ju plötsligt allt det vackra som är så svårt att se, när man tar det för givet..

Här tex är en bild på en utav hur många badplatser som helst, som finns inom gångavstånd...något mindre badvänligt just för dan då..

..men ändå..*ler*


Ska jobba till sena kvällen idag, kan ju säga att jag hade kunnat betala bra för att stanna hemma istället..ingen arbetslust..alls..

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards