Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Elvira - 28 februari 2009 20:28

..i år är igång just nu..

Man skulle kunna tro att jag egentligen inte mår så bra, eftersom jag kommer på mig själv med att tänka elakt om alla deltagarna..suck..som att det är ganska patetiskt att ha solglasögon på sig inomhus..allra helst på scen..å om den lilla blonda, inte visar liiite väl mycket tuttar, för att ta uppmärksamheten från nåt annat osv..

Å så flinar jag lite lagom elakt åt Anna Book skämten..


Nä, det är inte vidare toleranta kärleksfulla glasögon på idag..så jag lämnade tvn..


Har legat precis hela dan idag, å gjort absolut inget.

Jag är jäbbligt bra på att göra inget, kan jag ju tillägga:)

Inbillade mig att det va slöseri med en vacker solig dag, men kom snart på att såna här dagar är sällsynta..där jag får vara fullständigt osocial, bara helt själv..det är lyx!!


Nä..nu ska jag tillbaks till ryggläget framför tv´n..å fortsätta gnälla ;)

Kraaam



Ovido - Quiz & Flashcards