Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Elvira - 10 februari 2009 08:44

...fick jag denna morgon..

Pratade med Daniel, som tyckte jag skulle ha ledigt nån dag..de ÄR så söta å omtänksamma mina jobbisar, på riktigt två fina guldklimpar..

(Man skulle kunna tro att jag skriver en massa snällt om dem för att de läser det, men ingen av dem läser min blogg, å det VET jag med säkerhet)

Hur som helst, är ju inte idag någon bra dag att va ledig, för jag ska med Peter, en av jobbisarna i Norrköping, till Mjölby å prata, prata, prata...


Huga..är nojjig, 200 kids sa han..kan väl ändå inte stämma?

Finns det ens 200st  8-nde klassare i Mjölby?

Well..det märks..jag är inte rädd, jag kan flyga , som StigHelmer sa..


Min vackra sponsor fyller år idag, så dit ska jag

 direkt efter Mjölby å säga GRATTIS!!

Nu läser ju inte hon heller min blogg, men oooom, så STOR GRATTIS Annika!


Å till KIMMO- JÄTTEGRATTIS till dig åxå!! Tänkte sätta in din favvobild, men jag ska fan va snäll på din födelsedag!! :)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards