Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Elvira - 21 februari 2009 21:46

..fick en utmärkelse av Synne!!
Tackitack..:)


Å nu är det tänkt att jag ska utmärka vidare..

 Paula har ju redan fått en..nåja, kan få en till, för att hon tveklöst förtjänar det, liten, söt..men inte alls så ond.. Å så Peter..makalösa människa..läs själva, det är KÄRLEK på högsta nivå där..å så Kicki för att hon strålar värme så det går igenom en dataskärm..och "min" Helena..min första bloggvän, som är på väg till Thailand nu..lyllos..å så vansinnigt vacker på både ut å insida..å  Sniglon, för att jag aldrig i mitt liv sett någon som har en sån otrolig förmåga att få ner känslor i ord..*hjärta*

Å så självklart Synne..som "simmar i samma båt"som jag..å simmar jäbbligt bra dessutom;) !


La ni nu alla märke till att jag lärt mig att göra hyperlänkar?

*hoppar jämnfota av lycka*


Jag lär mig fortfarande..å jag älskar den känslan!

Love E

Av Elvira - 21 februari 2009 21:31

..ska jag imorgon, å sen är veckan slut å finito!

FAAAN va skönt..nu kan jag göra som jag brukar, sikta in mig på "dagen efter" med gott mod..trots att jag har regionsmöte att leka värdinna för på måndag, och kvällsöppet, så känner jag att det blir stora "hämta andan" grejen..

Jäbbla jäbbla va jag längtar till måndag..:D


Det är mycket musik idag, å det här är en låt i förskott typ..för imorgon..till någon som inte ens kan läsa det..well,men vet om det ändå..Klockrent!

Av Elvira - 21 februari 2009 19:26

Av Elvira - 21 februari 2009 15:45

..från ett köksgolv i byhåla

-jag är fortfarande livs levande!!


Läste ett inlägg nånstans nyss, å fick en tankeställare..funderade på om jag kanske blivit lite trist..så jag gjorde den ultimmata testen..hehe..

Drog på musik på HÖÖÖÖG volym i köket, å dansade som en galen..å när lilltroll kom ut för att kolla vad som pågick, så log hon bara å dansade med mig!!

*pust*

Hade jag varit tråkmorsan så hade hon reagerat annorlunda..eller hur?

Typ blivit lite ställd,förvånad.. eller så..tror jag?


Hade jag gjort samma sak innan jag blev drogfri, så hade hon blivit förlägen å stängt av musiken..nä, det är nog fortfarande höga poäng på livs-levande skalan..;D


love E

Av Elvira - 21 februari 2009 15:10

..står det två paket guldbrun snyggfärg å väntar, på att få hamna i mitt hår..


Jag har en sminkshopbutik, som är äkta asbra på att få mig på humör..iallafall en stund, så dit rappade jag mig efter begravningen igår..


Hur som helst, så har jag nu ett nytt slags bekymmer..Jag har hittat ett grått hårstrå!!!

Ett supervackert skimmrande silvergrått!!!

*stolt*

Så hur gör jag nu..?

Kan ju liksom inte färga bort det..?


Kanske ska donera färgen till nån annan då..tänka, tänka..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards