Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Elvira - 12 februari 2009 21:54

..ska en vän till mig skrapa imorgon!

Det minsta hon har vunnit är minst 1,2 milioner..

Så maxat!!

:D


Å jag kommer missa det..om jag inte kommer lite senare till jobbet då, å det kan jag ju göra, slog det mig i skrivande stund!


Hejja Sussi, å 1000 lycka till!!


Nåja, hon läser inte heller min blogg, så jag får väl ringa, antar att hon ändå är ganska vaken så här kvällen innan..snacka om att göra om fredagen den 13:nde till en lyckodag hur det än blir..


Å en sak till som slog mig nu, är hur få jag har i min närhet som faktiskt läser det jag skriver här. Kan ju bero på att jag inte pratar om det, men ändå, så ser jag ju på räknaren att det är ganska många klick..coolt..blir nyfiken som fasen..men det är åxå en del i att inte ha full kontroll..hehe..som jag ju förmodligen aldrig haft , men varit väldigt upptagen med tappra försök att få det..(jag erkänner,utan ironi*ler*)


Somnade när jag kom hem från jobbet idag, gick dit i morse, å sen en idiotiskt lång promenad mitt på dan..å så hem..sen stupade jag, tvärt!

Blev ju piggare av att gå innan, men nu blir jag bara ruskprickstrött heeeela tiden..*suck*


Nåja, ska fånga upp mina kläder från tvättstugan,  å kanske satsa på sängen straxt, känns som en lockande tanke..


Kram







Ovido - Quiz & Flashcards