Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Elvira - 6 februari 2009 11:53

Är man galet rastlös å uttråkad, när man skriver låååångt inlägg

om ett uppätet wienerbröd?


*skratt*


Kram

Av Elvira - 6 februari 2009 10:47

..att egentligen är det förbjudet att handla wienerbröd å ta med sig till mitt jobb!

Jo då, ganska snällt, men för min del är det inte sååå bra, för jag har inte förmågan att säga nej..inte till saker som smakar gott..

Så nu har jag alltså satt i mig ett, som en snäll å gullig medmänniska tyckte att jag skulle ha...å eftersom jag inte har några ätstörningar så tänke jag låta bli att få dåligt samvete för att jag åt ett nyss..jag TÄNKTE det, men lyckas dåligt..*suck*

:D


Men å andra sidan, det är ju ganska gulligt å omtänksamt, så det får väl gå då..fastän det faktiskt är förbjudet..


Kram

Av Elvira - 6 februari 2009 07:54

.. för i min nya lila blogg, så passar löööövsongs lite bra, tror jag..

*ler*


Är snart på väg till jobbet..4 timmar idag, ska jag väl fixa, har preparerat mig med dubbeltreo å 2 panodil..hehe..bäst att ta det säkra för det osäkra så..


Av Elvira - 6 februari 2009 07:52

...love is stronger than Jesus?

Ovido - Quiz & Flashcards