Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Elvira - 16 februari 2009 18:55

Alltså, jag tror inte att jag är speciellt trög..inte egentligen..men facebook är fanimig obegripligt ibland..


"Vänfakta" kan jag bli helt rabiat på..Några av mina "vänner" har svarat på en massa frågor om mig, å för att veta vem som svarat vad, måste jag i min tur svara på frågor för att få ihop silvermynty..å bla bla..å självklart går jag på det.

Medan jag svär å muttrar över idiotin, så går jag lik förbanat på det..å är plötsligt lika indragen i det som alla jag muttrar å svär åt..


hehe..

hmm...


nä, jag ska umgås lite med jobbisbarnen istället..

Ska jobba ram till kl 16 imorgon, vara med gullungarna på lan i natt, för tydligen så spelar man spel på datorn på nätterna just..fråga mig inte varför, JAG har ingen aning..


Kram..från en splittad, å redan förskottstrött Vira

Ovido - Quiz & Flashcards