Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Elvira - 13 februari 2009 21:48

..det är fan att jag inte kan göra nåååågot lagom, det går inte, jag kan inte..ALLT förvandlas blixtsnabbt till fixa ideer..*suck*


Hur som helst, nu har jag varit uppe å tränat alla muskler tills de gjorde ont, å vet ni??!!

-Jag kan faktiskt med blotta ögat SE en muskel!!

Den har typ vuxit!! På riktigt!!

I rätt belysning..well..lite lagom skuggig, men ändå, så SER jag den!!

Är dödsimponerad själv,,hehe..kan säga att det va svårt att slita mig , ens för att skryta lite här,  nu när jag väl upptäckte den..


Tittade lite förstrött på Lets dance innan, kom ju hem så jag bara han se slutet, men jäbblar i min låda, att det är lätt att få theet i fel strupe när man ser Daniel da Silva svassa runt..tyckte nästan att det såg ut som om han hade varulvständer..? Han ser lite ruskigt djävulsk ut så..


Fick en jättefin bukett med alla hjärtansdags blommor, av Roger,  världens mest omtänksamma fina vän..TACK igen!


Alla hjärtans dag ja..hmm.har en lite kluven känsla för den dan ändå..

Fick ett kort på posten igår, ett sånt där "jag gillar dig"-kort..å sen stod det "...iallafall" under..


Thomas så klar..en utsträckt "låt oss vara vänner" gest..?

Tänker nog tolka det så..

Han har ju varit lite upprörd ett tag, på mina flytt tankar, men jag tror att han börjar sansa sig en aning..

NATURLIGTVIS flyttar ju jag som jag vill, men det blir ju betydligt enklare om alla som berörs är med på det, alltså, jag kan inte kräva att alla ska älska mina ideer, men det blir ju klart lättare om de iallafall accepterar dem...


Kram



Av Elvira - 13 februari 2009 13:56

..blidde vinsten för Sussi imorse..2,4 miljoner..shit va pengar egentligen..!

Jag satt å härjade framför tv´n som en tokig..åt upp naglarna åxå, av bara farten så.. :)


SKa iväg å träna idag, men inte förrän ikväll, för Roger som jag tränar med har nåt annat han ska göra först..å ja, solen skiner vilt utanför fönstret, känner att jag ju borde gå ut å ta vara på den på något vis, men det är verkligen riktigt iskallt, så jag vet inte hur..


Synd att lilltroll är borta i helgen, skulle ju kunnat åka pulka annars..för min gräns går nog vid att ta pulkan å åka själv;)

Kanske kan lura med mig Carina ut..?

Ska fasen ringa henne å kolla direkt..


Kraaam

Ovido - Quiz & Flashcards