Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Elvira - 11 februari 2009 20:55

..i reklamen, när telia familjen åker på semester, å sjunger tillsammans...

Hittar den inte tyvärr,så det fick la bli orginalet istället då..

( så där ca 1.40 in i låten..)

:)

Av Elvira - 11 februari 2009 18:30

..eller nästan som en ny drog, kanske..


Jag gillar att bli riktigt läskigt svettig!!!

:P

SÅ!

Då va det avslöjat då..hehe..


Hade ju nån märklig känsla av oro tidigare idag, fattade inte varifrån..nåja, det gör jag fortfarande inte, men hur som helst, nu har den gått över.

Jag TRÄNADE bort den, plågade den formligen ur kroppen..å som en tvättäkta beroende så förstår jag ju att jag ska hålla mig ifrån överdrifter, men när jag va på väg ut ur badhuset där jag tränar, hade jag lätt kunnat vända om, å ta ett varv till..lätt!


Ganska galet..jag förstår ju det..hehe..jag hade aldrig gissat att det skulle kunna kännas bra att plåga mig själv, å faktiskt, jag började ju gå dit för att bränna bort daller på kroppen, men nu känns det sekundärt, för man får faktiskt äkta kickar..å jag gillar det!

Får man säga så?! Känns nästan som att smygknarka..*suck*


Pernilla sa igår att det är som något kroppseget morfin som frigörs, å faktiskt..jag tror henne, lite åt det hållet är det faktiskt..


Nu ska jag vara slö å slapp en stund framför "two and a half men",

nöjd, å ganska välmående.. :)


Kram

Av Elvira - 11 februari 2009 17:50

..på en låt, har jag gjort igen..utan att fatta riktigt hur eller varför..?


if U feel U can let go, let go...ninanninanna

Av Elvira - 11 februari 2009 13:25

...skulle nog inte vågat riktigt, om jag inte sett att du själv "avslöjat dig"..

..eller..kanske..för du är ju lika viktig för mig ändå..


GRATTIS GRATTIS Vackra lilla Snigel..

Av Elvira - 11 februari 2009 12:43

..att jag inte kan ge f-n i färgknapparna..huhh..

Å lilltroll med sitt färgseende är i skolan..


Jag är alltså hemma från jobbet..(för att jag jobbar helgnätter..å nästa vecka dygnetruntdygn från måndag till tisdag..hehe..jag är alltså förskottstrött, kan man säga)


Men just nu är jag mest..inte rastlös..men lite skumt orolig i kroppen, å jag vet inte riktigt varför..underligt värre..

Borde kanske ta mig för något vettigt, men har liksom ingen förmåga att fokusera riktigt heller..ähhh, ska väl vara så ibland..

Återgår till soffan en stund istället..å kollar en film..


Kram




Av Elvira - 11 februari 2009 00:50

..satte just i gång, i min skalle..

Den där övertrött karusellen, som spinner tankar i 180 knyck, massa tankar, korta tankar, å vansinnigt vitt skilda tankar..


Jag hade nåt vääääldigt klokt å intelligent att skriva, men så tappade jag bort det ...


Så varför skriver jag ens då..*suck* ingen aning..


Jo, nu kom jag på det:D

Jag tänkte ju göra om färg/bildgrejjen här..

Såg min blogg utifrån, alltså från den sidan som du som läser den nu,ser den, idag på en jobbdator, i Norrköping, å då insåg jag ju att den på vissa skärmar ser helt fel ut med ramen..nåja..å nu när jag skulle fixa den,. så kom jag på att sängen är ett bättre ställe att tillbringa natten..så jag trampar upp en våning, å grejjar det i morgon!!


Antar att detta va veckans mest logiska å intelligenta inlägg..hehe..


Nattinatt, å hoppas ni sover sött..


Kraaam

Ovido - Quiz & Flashcards