Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Kommentarer ..

Av Elvira - 1 februari 2009 20:39

..skulle jag svara på..

Jag gör det så här, å hoppas det är OK?


Jag är såååå på riktigt glad över alla fina tankar och ord..


Rörd in i benet, som Peter skrev..jag knycker uttrycket, för det va bra*ler*


Tusen och åter tusen tack för alla tankar, styrka , böner och kärlek jag ffått, jag har kännt det, det har jag faktiskt..

Och även om jag inte hunnit vara inne och skriva som jag hade velat, så har jag varit inne då å då, å sett vad ni skrivit, och tagit det "med mig"


*kärlek*


Å massa stora kramar till alla

 
 
sniglon

sniglon

1 februari 2009 21:47

Vackra Du.
Önskar jag kunde ge lite styrka och kraft. Jag ger det jag kan.

Sakta och stilla, vila din själ.
Ljuset har sakta somnat, bara för ett ögonblick, den kommer åter i morgonens sköra timme. Låt dina andetag få känna tröst och sorg, låt ditt hjärta få minnas det vackra, det som en gång var, det renaste av allt.
Livet-

http://sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Helena

1 februari 2009 21:51

Det är så roligt att skriva i din blogg och du är alltid noga med att kommentera tillbaka. Att du inte gör det en dag eller 2 är helt ok! Skönt att du är tillbaka. Tänker på dig varje dag! Kjam

 
Ingen bild

Elvira

1 februari 2009 21:58

Tack Snigel..
Du GER kraft, du gör det..Tack!

 
Ingen bild

Elviraz

1 februari 2009 22:00

Va gullig du är Helena, som alltid med en massa förstående ord..
En verklig finvän är du!!
(jag har ju faktiskt kännt omtankarna:))
Massa stora kjamar tillbaks

 
Kicki

Kicki

2 februari 2009 12:53

Ja, hoppas du känner styrketankarna!!!...Annie blev opererad imorse så tävlingen känns väldigt långt borta nu...kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

2 februari 2009 14:01

Ja det gör jag Kicki..massa tack!
Jaha, opererad..*suck* va trist..men håller alla tummar för att hon ska bli återställd så fort som det någonsin bara går..
Betyder det alltså att tävlingen är helt borträknad..?
Massa kramar

 
Kicki

Kicki

2 februari 2009 14:21

Näe inte helt borträknad, dränaget ska tas bort på fredag...då får vi väl se hur det blir...men tävlingen e ju inte den viktigaste även om det skulle va kul...hon måste bli bra helt å hållet först!!!...så håll tummen så kanske vi kommer med!! *L*

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

2 februari 2009 14:33

SJÄLVKLART håller jag tummen..absolut!
När är tävlingen då..?
Kramis

 
Kicki

Kicki

2 februari 2009 15:05

Heej!!
På alla hjärtans dag!!!=)

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

2 februari 2009 15:33

Aha..nästa lördag alltså..

 
Ingen bild

Elvira

2 februari 2009 15:34

Märkligt, så fort jag försöker göra hjärtan så försvinner det en del av kommentaren..

 
Ingen bild

Elvira

2 februari 2009 15:38

..äh..jag ger mig *hjärta*
Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards