Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

En kvalificerad gissning då..?

Av Elvira - 6 februari 2009 11:53

Är man galet rastlös å uttråkad, när man skriver låååångt inlägg

om ett uppätet wienerbröd?


*skratt*


Kram

 
 
Kicki

Kicki

6 februari 2009 12:27

Haha...i min värld hade jag nog kunnat äta fyra wienerbröd utan att blinka, men det är ju oxxå det som e mitt problem...hoppas du njöt utav det för varför stoppa nått i munnen som man inte kan njuta av?!?...*L*

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

6 februari 2009 12:46

SANT!!!
Klart jag njöt..bigtime...*ler*
Just det där med att njuta är jag ganska bra på..
Kramisar

 
Kicki

Kicki

6 februari 2009 13:11

Visst e det härligt att kunna njuta av saker å ting, behövs inte vara något stort, bara man vet att det finns en tanke bakom den minsta lilla grejjen kan göra en så ofantligt lycklig...kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

6 februari 2009 14:27

Vilken fin bloggbakgrund du har skaffat! Riktigt snyggt...kjam

 
sniglon

sniglon

6 februari 2009 18:56

Och i min värld skulle jag sparat den i två veckor, sedan slängt den;)))...Hur underbart olika vi är, men ändå:))

*kärlek, från snigel som är inne i "love-fasen"....Konstigt sjuk man är...*asg*

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

6 februari 2009 21:44

Ja Kicki, jag håller med dig, i allra högsta grad.. :)

Tack Helena..men vet du, jag får lite ångest, den känns lite "inte jag"..ska ha den, å se om jag vänjer mig, eller så byter jag till baks till den förra, även om den va lite jul...


Love-fasen är en helt underbar grej du Snigel..
Förresten, ytipsade min sponsor om din sida, å idag tackade hon massor, för hon tyckte du va helt makalös..(hon är lite torsk på dikter åxå)

Massor med kramar om till alla er, mina fina
*kärlek*

 
sniglon

sniglon

7 februari 2009 00:59

Jag blir mållös! ang din sponsor!!!!
WOW! Hälsa och säg att jag niger;)

Det tar tid att vänja sig vid ny bloggdesign;) Jag har inte landat helt ännu heller;))...Men jag gillar denna!

Kramar


http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

7 februari 2009 02:59

Tack tack...ja jag ska hälsa så klart:)
Ja, som sagt, antingen vänjer jag mig, eller så blir det ny..hur som helst blir det bra tillslut..
bamsekramar

 
peter

peter

7 februari 2009 11:16

Vad det ett danskt winerbröd med choklad på?

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

7 februari 2009 11:23

Nä vettu, det va ett sånt som ser ut som en åtta, med dubbelt så mycket vaniljtjosan i.. ;D
*gott*
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards