Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Vackert värre..

Av Elvira - 9 februari 2009 11:40

..är det med rynkor jue...


Tittar på Malou på 4-an nu, å där är Lilie å Sussi..ni vet de där två blonda systrarna, som sjöng poppiga slagdängor för en massa år sen..å sen räddade de katter, har jag för mig..

Hur som helst, så minns jag dem som lite plastiga från förr, å nu har de blivit lite äldre..lite kråksparkar kring ögonen, å sååååå vackra är de..

Undrar om jag har nån slags rynkfetish..?

Kan man ha det?

hehe..låter iallafall väldigt typiskt mig då...


Nu ska jag INTE fastna, varken vid tv eller dator, nä jag ska pallra mig iväg till mitt jobb, eller iallafall in i duschen..att de ska va så svårt att få fart..*grrrr*

men ett *grrrr* med leende...


Kram

 
 
Ingen bild

Helena

9 februari 2009 13:50

Hoppas du får en alldeles underbar dag! Kjam

 
Ingen bild

Elvira

9 februari 2009 13:59

Åh, du med vännen min!
Kjaaaam

 
Ingen bild

synne

9 februari 2009 17:21

http://www.twice.se/horoskop_ar.html

 
Ingen bild

Elvira

9 februari 2009 17:27

Ahhh..Tack!!

 
sniglon

sniglon

10 februari 2009 15:18

Rynkor ÄR vackert, det är ju livet! Säger en rynkig, och inte alls partisk sniglon;)

Kram fina Vildängel!

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

10 februari 2009 21:20

Precis så är det, precis!!!
Det visar att man levt, å liv är det vackraste som finns ju!!

Fast du är vacker, med eller utan rynkor, för du är vacker inifrån åxå..

*Kramar om*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards