Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

nattsnurren...

Av Elvira - 11 februari 2009 00:50

..satte just i gång, i min skalle..

Den där övertrött karusellen, som spinner tankar i 180 knyck, massa tankar, korta tankar, å vansinnigt vitt skilda tankar..


Jag hade nåt vääääldigt klokt å intelligent att skriva, men så tappade jag bort det ...


Så varför skriver jag ens då..*suck* ingen aning..


Jo, nu kom jag på det:D

Jag tänkte ju göra om färg/bildgrejjen här..

Såg min blogg utifrån, alltså från den sidan som du som läser den nu,ser den, idag på en jobbdator, i Norrköping, å då insåg jag ju att den på vissa skärmar ser helt fel ut med ramen..nåja..å nu när jag skulle fixa den,. så kom jag på att sängen är ett bättre ställe att tillbringa natten..så jag trampar upp en våning, å grejjar det i morgon!!


Antar att detta va veckans mest logiska å intelligenta inlägg..hehe..


Nattinatt, å hoppas ni sover sött..


Kraaam

 
 
Ingen bild

Helena

11 februari 2009 07:41

Hej stumpis! Jag har fortf lite depression som jag inte verkar komma ur , det är så seeegt...Jag tittar in här när jag orkar men väljer att ligga lågt med min egen blogg! Lite svårt med orken just nu...hoppas sem hjälper till att vänsa mig till det bättre. Kjam

 
Ingen bild

Elvira

11 februari 2009 09:39

Ja, du har inte känts riktigt i form, så jag förstår det..
Koppla av, å ta hand om dig själv istället...å säg till om jag kan göra nåt, vad som helst!!!

Stora kramar å många tankar

 
sniglon

sniglon

11 februari 2009 13:02

Jag älskar sådana här inlägg, för det är ju du liksom;)) Så känner ju du just nu! Och det är ett "tillstånd" som man känner igen;))

Kram finast Vildängel, och TACK!

*kärlek*

Sniglon

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

11 februari 2009 13:35

Fasen va bra..att inte vara ensam så..:)
Kan ju säga att det ofta är så, särskilt på nätterna..

Stora varma kramar till dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards