Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Dubbelt upp..

Av Elvira - 13 februari 2009 13:56

..blidde vinsten för Sussi imorse..2,4 miljoner..shit va pengar egentligen..!

Jag satt å härjade framför tv´n som en tokig..åt upp naglarna åxå, av bara farten så.. :)


SKa iväg å träna idag, men inte förrän ikväll, för Roger som jag tränar med har nåt annat han ska göra först..å ja, solen skiner vilt utanför fönstret, känner att jag ju borde gå ut å ta vara på den på något vis, men det är verkligen riktigt iskallt, så jag vet inte hur..


Synd att lilltroll är borta i helgen, skulle ju kunnat åka pulka annars..för min gräns går nog vid att ta pulkan å åka själv;)

Kanske kan lura med mig Carina ut..?

Ska fasen ringa henne å kolla direkt..


Kraaam

 
 
Ingen bild

R

13 februari 2009 14:39

HOPPAS DU KOMM UT I SOLEN DÅ DET ÄR SJÖNT ÄVEN OM DET ÄR KALLT , O TRÅKIG JAG ÄR SOM HAR EN MASA O STYRA M,ED SÅ DET INTE BLIR TRÄNING FÖRENSENT , . MÅNGA VARMA KRAMAR O SÅ SES VI SEN O TRÄNAR . KRAMIZ VÄNNEN

 
Ingen bild

H

13 februari 2009 15:04

Ingen av kidsen som vill åka pulka? Annars får du väl muta dom med kokosbollar....Kjamisar....

 
Kicki

Kicki

13 februari 2009 15:55

MEN du...jag e så galen så jag kan sätta mig i backen å åka pulka med dig!!!*asg*...ha en underbar helg...förresten lååånga raska promenader e att rekommendera...kan släpa med dig ut på Tinnerö ett antal timmar bara för att det e så vackert å fridfullt där!!!=P

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

13 februari 2009 18:34

Ähh Roger, kom ju typ halvvägs till pulkabacken..*suck* å så fastnade vi över en kycklingsallad..gissa var..å hur..å med vem..å varför..suck..
Nåja, det va faktiskt trevligt det med..
Ses snart då..kram

 
Ingen bild

Elvira

13 februari 2009 18:35

Njae, mina är ju inte i närheten, å mina bonuskids tänkte jag vara ledig ifrån..ett HEEELT dygn..så nä, inga kids heller..
Kjamkjam..å hoppas du mår bra..?

 
Ingen bild

Elvira

13 februari 2009 18:37

Men fasen va synd att jag inte såg detta tidigare LKicki, men jag ska komma ihåg det, va så säker!!:))

Ser fram emot att bli släpad i timmar runt Tinnerö..

kramisar

 
Kicki

Kicki

13 februari 2009 18:53

Haha...jag tänker inte SLÄPA dig runt, du får gå själv!!!=P....Kan kanske sätta en pulka bakom Annie så får hon dra dig!!!*S*.. skämt åt sido...hör av dig, jag går gärna å mycket där ute!!! kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

13 februari 2009 21:48

Aha,...gå själv..okej..

*fniss*

Nä, stackars Annie ska inte dra mig, Vira kan själv:)!

Ska absolut höära av mig, när jag är i dina krokar..
Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards