Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Duktig blivande träningsnarkoman..

Av Elvira - 13 februari 2009 21:48

..det är fan att jag inte kan göra nåååågot lagom, det går inte, jag kan inte..ALLT förvandlas blixtsnabbt till fixa ideer..*suck*


Hur som helst, nu har jag varit uppe å tränat alla muskler tills de gjorde ont, å vet ni??!!

-Jag kan faktiskt med blotta ögat SE en muskel!!

Den har typ vuxit!! På riktigt!!

I rätt belysning..well..lite lagom skuggig, men ändå, så SER jag den!!

Är dödsimponerad själv,,hehe..kan säga att det va svårt att slita mig , ens för att skryta lite här,  nu när jag väl upptäckte den..


Tittade lite förstrött på Lets dance innan, kom ju hem så jag bara han se slutet, men jäbblar i min låda, att det är lätt att få theet i fel strupe när man ser Daniel da Silva svassa runt..tyckte nästan att det såg ut som om han hade varulvständer..? Han ser lite ruskigt djävulsk ut så..


Fick en jättefin bukett med alla hjärtansdags blommor, av Roger,  världens mest omtänksamma fina vän..TACK igen!


Alla hjärtans dag ja..hmm.har en lite kluven känsla för den dan ändå..

Fick ett kort på posten igår, ett sånt där "jag gillar dig"-kort..å sen stod det "...iallafall" under..


Thomas så klar..en utsträckt "låt oss vara vänner" gest..?

Tänker nog tolka det så..

Han har ju varit lite upprörd ett tag, på mina flytt tankar, men jag tror att han börjar sansa sig en aning..

NATURLIGTVIS flyttar ju jag som jag vill, men det blir ju betydligt enklare om alla som berörs är med på det, alltså, jag kan inte kräva att alla ska älska mina ideer, men det blir ju klart lättare om de iallafall accepterar dem...


Kram



 
 
sniglon

sniglon

14 februari 2009 00:07

Exakt, man behöver inte älska varandras ideér, men man kan likväll visa respekt för att man tycker och tänker olika;))

Ger dig massor av respekt gumman;))

*kram* muskelkvinnan!

Sniglon

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

R

14 februari 2009 00:26

Ha en fin fin allahjärtansdag vännen , stormysigkram ,

 
Ingen bild

synne

14 februari 2009 07:33

Ha Ha visste du inte det??en missbrukare kan aldrig göra något normalt.Jag tränade mitt första år med.Höll på att träna ihjäl mig.Sen ett tag var det mötena som jag sprang på frenetiskt. Nu är jag inne på att starta en kennel ,vilket tar sin tid och kväver förberedning. så nu efter snart tre år sitter jag med tre hundar."ler" Så detta är något som vi får stå ut med. Vi gör allt så mycket mycket mer när vi kör igång något.Kram S

 
Ingen bild

s...

14 februari 2009 14:47

kika bara in o kolla läget lite.. kram kram

 
Ingen bild

Elvira

14 februari 2009 15:15

Tack Sniglon, å du har ALL min respekt tillbaks..alltid!

Å sen är det i ärlighetens namn inga direkt muskliga muskler..,men de är liksom mer form än degen som satt där innan..*ler*

Kramis

 
Ingen bild

Elvira

14 februari 2009 15:16

Tack det samma Roger, kramkram

 
Ingen bild

Elvira

14 februari 2009 15:18

Jo, det vet jag ju EGENTLIGEN..men jag glömmer det, förtränger det..å allra oftast låtsas jag inte om det..*ler*

Ska du starta kennel med såna där små söta underverk som ditt sista nytillskott..?
Då vet jag ver jag vänder mig när jag slår mig ner, å vill köpa vovve...
Kram å lycka till med lilltrollet

 
Ingen bild

Elvira

14 februari 2009 15:19

Tack för titten då gumman, här är läget precis som vanligt...typ!
Bamsekram

 
Ingen bild

Rogga

22 februari 2009 12:49

Hans fru tycker nog också att han ser djävulsk ut: http://nyheter24.se/noje/140715-daniel-da-silva-och-graaf-ar-ett-pa

 
Ingen bild

Elvira

22 februari 2009 17:08

Jäbbla skvallerpress..ska genast "gama"..huhhh..Nåja, han är lika fin att kolla på, oavsett vem han är ihop med..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards