Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Börjar slå över..

Av Elvira - 17 februari 2009 15:21

..från fnittrig övertrött, till nästan tjutfärdig nu..

Ska åka hem efter jobbet, låsa in mig, å sooooova några timmar, så jag blir folk igen..


Att vara utan mat eller sömn, är rena döden för mig..eller för min omgivning med för den delen..jag försöööker vara snäll, jag gör verkligen det, men märker ju hur allt börjar bli motigt nu..alla är dumma, vädret är fel..vill inget, kan inget, osv osv..


Men fick besök av en helt underbar hundvalp(!) på 54 kilo innan

..titta vilken söt!!


Sånt blir man ju lite glad av iallafall <3



 
 
Kicki

Kicki

17 februari 2009 15:47

Ja du fröken de va en väldans "liten" hundvalp!!*L*...å vet du...tror varken du har fantomsmärtor eller en protes...du har ett väldigt klokt innehåll!!...haha folk undrar nog om jag inte e riktigt klok men "huvudsaken" e att du förstår!!!....kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

R

17 februari 2009 17:30

Hej hoppas du nu vaknat till en god o fin vira som du ju är , kramarom

 
sniglon

sniglon

17 februari 2009 18:33

Käraste fina du! Ger massor av kraft till dig. Jag har ton över;)) Idag går allt i rosarött!!;)))
Den hunden VILL jag ha!..Jag har haft en "fralla" förut, så rynkor ligger mig varmt om hjärtat!...

Snigel i topp-fas, som älskar allt och alla idag!!;))

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

17 februari 2009 19:01

Tack Kicki, tack..:)
Ja visst va den liten å gullig typ..?
Kram kram

 
Ingen bild

Elvira

17 februari 2009 19:02

Njae, R, det är nog tyvärr långt ifrån den Vira som vaknade nyss... Men kramar,gör jag tillbaks

 
Ingen bild

Elvira

17 februari 2009 19:05

Tar tacksamt emot den Sniglon..behöver den nu.
Alltså vovven va skitsöt, men attan va han dreglade duktigt, blir väääldigt blött överallt...

Kram kram gumman

 
sniglon

sniglon

18 februari 2009 00:02

Yes, och så "torkar" dom alltid av slemmet på ens byxor!..hmpf, men fanken, jag tar det med;))

Hundsjuk vill ha Snigel

http://www.sniglon.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards