Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Fastnat i morgondagen...

Av Elvira - 19 februari 2009 22:25

*suck*

Jag har ett program att ta till, å någonstans i bakhuvudet så ringer det små klockor.."att acceptera det jag inte kan förändra.."  det är kanske något jag borde försöka mig på..?

Istället för att galet stånga mig blodig, blundandes, och skrikandes -Jag vill inte!!, om och om igen..


Är inget bra på det i praktiken kan jag säga..att acceptera, nä ta mig fan, jag vill kunna ändra alltihop genast, å det jag inte kan förändra, det kan dra åt hel.... å helst på en gång.

Sån är jag!


Jag vill inte ha morgondagen, jag kan inte förändra den, så den kan dra...


Men.. jag kommer ställa min klocka i mobilen på ringning, jag kommer vakna, stiga upp, trycka igång kaffebryggaren..precis som alla andra fredagar..


Men det är ingen vanlig fredag, det är ..det är...


Bahhh..ge mig styrka, lyft mig, led mig , bär mig what ever..men jag ska på ett eller annat sätt igenom..men jag har fastnat just nu,

i ett ekande jävla "-jag vill inte"..


just nu är det precis där jag är..å jag tar mig inte loss,  i vanliga fall brukar det hjälpa att skriva ner det, men nu tycks inte ens det funka, så jag skiter i det här nu, jag lägger mig..å hoppas att jag vaknar..först på lördag!


kramar







 
 
Henrik

Henrik

19 februari 2009 23:01

Ska be min Gud skicka en extra stor dos acceptans åt ditt håll. Och styrka och kärlek.

Krameri Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

s...

19 februari 2009 23:03

på något konstigt sätt kommer du att finna just frid när du väl är där.. jobbigt för stunden, men du kommer att känna ett lugn.. o då är det din vän som håller om dig. som talar om för dig att inte vara ledsen. han mår bra nu.. han finns med dig konstant hela tiden..
(mycket svårt att skriva detta då tårarna rinner)
du kommer att känna att det var bra o skönt att gå på begravningen.. annars kanske du ångrar dig.. du fixar det här.. jag ska skicka så mycket styrkekramar o tankar jag bara kan i morgon till dig..
kramar om dig massor!

 
Ingen bild

Elvira

19 februari 2009 23:21

Tack Henrik, det kommer behövas..eller rättare sagt, när saker krisar funkar jag ganska bra, så imorgon lär det säkert gå bra..men nuuuu, i detta nu, behöver jag den..när det är lugnt, å tyst runt om..
Men tack, jag tror din Gud hjälper..

tack snälla du, å stor kram tillbaks

 
Ingen bild

Elvira

19 februari 2009 23:34

Tack S, å ett JÄTTETACK för ditt fina sms..
Glömde bort det enkla, ia att bara prata med honom, att han finns precis intill..å vet du, jag har ju änglar vid min sida, de kan säkert skicka vidare ett meddelande annars..visst?
Det måste ju funka...

Men du, kommer du ihåg det, så tänk straxt före 14..sen fixar jag det..eller förresten, tänk en liten stund efter åxå..kom ju på att ensam inte är stark, igen*ler*

kramar, massor med kramar!!

 
synne

synne

20 februari 2009 05:07

Lycka till idag på begravningen. Kika lite upp mot taket i kyrkan så ska du se att han sitter och ser på dig och ler.Han vill att du ska gå vidare och att du ska klara av det du har på börjat.Många styrke kramar Synne

http://synne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

20 februari 2009 08:01

Att gå på någons sista vila är oerhört smärtsamt , men det hör tyvärr livet till. Skickar massaor med kramar och tankar med turbobudet,,,,Kjamisar

 
Ingen bild

Elvira

20 februari 2009 08:09

Okej Synne, jag testar..kollar taket!

Känns mycket bättre idag, än igår, å såklart ska jag gå vidare..kan ju inte sluta nu liksom, även om det va lite den känslan jag hade igår..ville liksom NGENTING..inte somna å definitivt inte vakna heller..*ler*
Nåja, ny dag idag, å dagen idag, den tar jag mig igenom-vad som än händer!
Kramar

 
Ingen bild

Elvira

20 februari 2009 08:11

Tack Helena, ja ditt turbobud va snabbast i stan, för det har typ redan landat här..!

Ska fortsätta morgonbestyren här, tar med kramarna å tankarna, å tar fram vid behov under dagen..
Stora kjamar tillbaks

 
sniglon

sniglon

20 februari 2009 11:27

Kan bara säga att jag verkligen tänker på dig- Detta ÄR svårt. Konstigt vore om det var annorlunda. Men som alla redan sagt, Han finns runt Dig, och Med Dig- Alltid.

*kramarom*

Sniglon

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

20 februari 2009 12:20

Ja..så är det Sniglon, han är med mig!

Å tack för tankarna..de stärker..

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards