Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

saaaaaknar ...

Av Elvira - 20 februari 2009 18:27

 
 
sniglon

sniglon

20 februari 2009 21:36

Saknaden kommer man alltid att bära. Den ändrar bara färg efter ett tag.

*kramar*

Sniglon

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

20 februari 2009 22:46

Ja..så är det nog..den har ju på sätt å vis redan gjort det..

Massa kramar tillbaks

 
sniglon

sniglon

21 februari 2009 00:50

Skrev en lite blogg om sorg. Du får den av mig;)

Har Ni tänkt på att sorg alltid kommer klädd i svart, färgas långsamt röd och bärs alltid vit i saknadens själ.


*kram*

nattSniglon

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Kicki

Kicki

21 februari 2009 06:44

Jaa...visst kommer saknaden alltid ge sig tillkänna...när man kommer på sig själv att vilja ringa lr berätta något för personen ifråga...tänker på dig vännen å tankarna finns hos dig, kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

21 februari 2009 15:05

Tack fina Sniglo..love U!!!

Kramisar

 
Ingen bild

Elvira

21 februari 2009 15:08

Ja..så är det säkert..
Hade en märklig känsla igår kväll av att vilja ringa å prata med honom om begravningen..sååå sjukt, satt tom med telefonen i handen innan jag kom på mig..

Men just nu, har jag mest glada minnen, de ploppade upp under hela ceremonin, nästan så att jag kände hur jag stundvis log..jag tror att han gillar det, att man ler av glada minnen...

Kramar tillbaks

 
Ingen bild

s...

21 februari 2009 21:02

dom glada minnena är dom du ska vårda bäst.. du tog dig igenom begravningen o överlevde.. bra! nu är den värsta biten kvar.. sorgearbetet i alla dess faser.. men skönt att veta att du lever. o är precis lika knasig o vanlig som alltid (menat som en komplimang) hör av dig om det är något.. jag finns du har mitt nummer.. kramar om dig massor!

 
Ingen bild

Elvira

21 februari 2009 21:22

..lika knasig som vanligt..en äkta "Tvärtemot" kallades jag av personalen på ett "hem" jag va en gång..det är samma Vira fortfarande..TACK!!

Absolut, hör av mig..även om det inte är nåt åxå..;)!

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards