Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Utmanad igen...

Av Elvira - 26 februari 2009 20:50

..andra gången på en vecka, som jag fick samma utmaning, den här gången av Sara, så det är väl bäst att skrida till verket...


*Gå in i mappen "mina bilder"*Gå till den sjätte mappen o välj sen den sjätte bilden i den aktuella mappen*Släng upp bilden på bloggen o skriv nånting om den*utmana sex andra personer och länka till dem samt berätta att dom är utmanadejag utamar:


Oj oj..så svårt..ehh..kändes nästan som att snoka i andras privata album ju..Men , Angelica..å Helena  (snacka om att komma lätt undan-hon är i Thailand:)) ..och Kicki.. Nä, fan jag får ångest, törs inte utmana någon annan riktigt..känns lite föööör mycket som kedjebrev för Peter, å lite fel pryl för Sniglon andlöst vackra språk på något vis..å Synne å Paula har redan gjort det..så nä..Fasen, å nu får jag ännu mer ångest ju mer jag tänker på det..*suck*Va fasen..nä, jag stannar där.. 

 
 
peter

peter

26 februari 2009 21:59

jag är med... tror jag eftersom jag ju ännu inte har kollat vad det blir för bild *L*... men jag kommer nog inte att utmana någon...

(((kram)))
peter

http://vagava.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

26 februari 2009 22:09

Är du?!
Wow..va kul!!
Nä, det är ju just vid utmaneriet det blev lite jobbigt..fasen..nåja, det är mina spöken som krånglar där tror jag..

Kraam

 
Ingen bild

s...

27 februari 2009 00:23

ajdå.. det var ju inte tanken.. att du skulle känna som att du snokar..

 
sniglon

sniglon

27 februari 2009 00:51

För mina vänner gör jag allt;)) fast jag kanske ändrar på reglerna lite;)) Deal?)

*kramar om er galningar;))*

Sniglon

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Elvira

27 februari 2009 08:33

Men du gumman, det är helt ok! Jag har samma känsla av såna där mail man får, att jag tvingar folk att göra saker, som de egentligen inte vill..å så är det som sagt i MITT huvud, för andra är det säkert en kul grej!!
Ingen fara alls, bara tokjag alltså..:))
puss å kram

 
Ingen bild

Elvira

27 februari 2009 08:37

Vet du Sniglo, vi har absolut en deal!


*Kramar om dig*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards