Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Elvira - 9 mars 2009 22:38

...känner jag mig!!

FAN!

Förd bakom ljuset, minst sagt!!


Här har jag gått en hel dag å pinat mig, i ett försök att inte inta ett minsta dugg socker, å lyckats sååå bra, tills jag tappar huvudet å häller "Start" i min yoghurt..å tar två skedar, innan jag hejdar mig å kollar innehållsförteckningen..21%socker!!!


Jag har inte tänkt bli nån sån där maniskt odräglig hälsoextremist, men VAD kan man äta om man råkar vilja göra ett mindre sockerexperiment?


Känns som att allt , å då menar jag ALLT, har en jäbbla massa socker i innehållsförteckningen..mer eller mindre i smyg kan jag tycka...


Skulle vara så enkelt som att börja om i morgon, men sååå skoj va det inte att vara utan..nä..ska fortsätta vara sockerråtta, men ..fan..va ju sååå nära en hel dag..*suck*


Nä, ska lägga mig å sura lite..har avstått kakor för det här idag, å det grämer mig, för det va fanimig stort..


Kram från en väldigt barnslig Vira, i trotsåldern..hehe

Ovido - Quiz & Flashcards