Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Elvira - 30 mars 2009 21:29

..ja faktiskt helt slut..


Nä, det va inte så svårt, inte det vi gjort hitintills iallafall..men lite skoj, det är väl så..alltid lite skoj att göra annat..


Men känner mig ändå riktigt slut, som att hjärnan börjat smälta lite..

Ska skippa datorn nu, ska bara lägga mig raklång i soffan, å anstränga mig för att inte somna i den..


Kram

Av Elvira - 30 mars 2009 10:47

..lätt annorlunda jag?


Vi får ner vår projektkoordinator(?heter det så!?) till min by idag, och imorgon, för att göra spännande analys.


Har hört värsta skräckhistorierna, från andra lokalföreningar, som gjort den, att det är sååå skitsvårt..

Så hur reagerar Koko-jag?

Jo, med stor lycka,kom på mig själv med att nästan studsa upp ur sängen i morse..för att jag gillade beskrivningen:)

När något är så svårt, innebär det ju massor med nya saker att lära, å att lära är något jag går igång på, helt klart.


Klockan är inte ens elva, å jag är i princip klar att sätta igång..hehe..å det är alltså två timmar kvar!!


Nåja, kanske inte är lika lycklig ikväll över det, men det skulle förvåna mig om, det inte är riktigt skitkul...*gnuggar händerna*


Ha en bra dag alla, kram

Ovido - Quiz & Flashcards