Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Elvira - 12 mars 2009 17:44

..kanske..?


Igår va jag ju på utbildning, när jag fick beskedet om elen, å hasplade ju ur mig vad som hände (vi är en liten mysig skolklass, som känner varann så..)


Hur som helst stannar killen som håller i föreläsningen upp, får en dimmig blick å säger rakt ut..

-EON suger fet k*k!!!


Varpå alla blir knäpptysta å tappar hakan, innan vi brister ut i stort skratt..


Idag, är jag benägen att säga det samma om Vattenfall..så det så!!


Be Back..love

Av Elvira - 12 mars 2009 12:35

..en dag full av äkta motsatser..


Jag borde fira tvåårs dag, slå klackarna i taket å vara verrrry häppy..

Men mitt tillfrisknande, går i segtakt vad det gäller en del värdsliga saker..


Som att lära mig att betala mina räkningar, suck, så man slipper ett samtal från ett upprört litet barn, när man är 20 mil hemifrån, för att elen är avstängd(!)


Före kl 12 idag, ville de ha in 9441:-.

Som hittat!

Gissa på en skala 1-10, hur mycket gamla takter det drar igång, när man ska trolla fram tusenlappar i överfart..huuu..

Å hur mycket flyktsoda man får ..

Framför allt, hur röksugen man kan bli..


Någonstans har det begåtts en stor miss, å räkningen ska definitivt bestridas..men just i den stunden igår, höll jag på att få total krupp!!


Tror jag löst det nu, med en verklig väns hjälp, men jag pendlar mellan tillit och katastroftänk..nåja, inte katastrof, för jag löser det ju ändå,men jag vill ha meeer än ett löfte per telefon.

-Senast 16 ska den va igång.. sa den trevliga tjejen i kundtjänst, så, efter 16 ska jag komma tillbaks hit å skriva som en glad å nöjd Vira, tills dess ska jag äta nagelband å se världsfrånvänd ut..å låta det pendla å slå över i stunder av lättnad, för att jag litar på löftet jag fått, å bara njuta av att "vara".


kram

Ovido - Quiz & Flashcards