Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Elvira - 15 mars 2009 19:48

..har jag varit idag!

Jag har släpat mig tillbaks till ruta ett, dvs skaffat ny träningsvärk..eller kommer ha imorgon iallafall..

Har tränat..å sen tog jag min stora, vääääldigt motvilliga, dotter med mig på en promenad, å sen har jag diskat(inte hela disken, men nästan..hehe)

Å nu tvättar jag åxå!


Å så har jag faktiskt jobbat liiite..om än bara pyttelite, via telefon så..


Hur som helst känner jag mig skitduktig!


Har en kortdag på jobbet i morgon, vi har kommit fram till att vi delar på måndagarna, så Daniel tar passet från 16-21, å det känns faktiskt som en jättelättnad, har lite svårt att vara på jobbet så sent,

när lilltroll är hemma själv..fullt normalt gissar jag..


Lilltroll va förresten på bio idag..den här filmen såg hon INTE..men jag vill..



Av Elvira - 15 mars 2009 00:06

när man har små "hacker-barn"..

Inte ens bloggen får jag ha ifred..suck..


Ovido - Quiz & Flashcards