Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Elvira - 16 mars 2009 21:35

..så skulle jag önska att jag va mer stabil.


Jag skulle inte vilja vara så där torr å snusförnuftig, å kanske som jag inbillar mig då, därmed trist.

Men mer..ja..mindre höjd på svängningarna(går det ens begripa hur jag menar..?)


Jag kom på det idag, efter jobbet..när andra krisar, ja då funkar jag kalasbra, som en klocka.

Jag kan komma med en massa pedagogiskt riktiga tankar, bolla diffusa bekymmer å göra dem mer eller mindre klara, och hanterbara.

Jag kan ha ett tålamod, som är nästan överjordiskt när jag måste det, för någon annans skull, eller i vissa lägen på jobbet..

Men sen, när jag bara är helt vanliga jag, då kan jag slå över fullständigt, för nästan ingenting, jag fastnar i små bekymmer å gör dem helt gigantiska, ja, jag blir som en helt annan..


Är liiiite tacksam för min prydliga sida, liiite så, som imorgon när jag ska vara föreningens face på ett möte, jag är ganska trygg i att jag kan vara sansad å förnuftig där..


Sen ska jag med en vän som ska få en del av levern utplockad, å jag vill verkligen följa med, för när andra är lite oroliga, ja då är jag skitbra på att vara lugn, å ta bort det läskiga en stund.

Å jag kan nog vara bra sällskap, under tiden som man tydligen ska vara kvar efteråt..jag blir inte ens rastlös, när jag är "hel"för någon annan..

( Å rastlös är annars mitt mellannamn)


Men här hemma, i mitt lilla egna jag, är jag kaos personifierad.

Fullständig å total katastrof..jag kan leta efter något, i typ 3 sek, sen får jag fullständigt spader, å beter mig som en alkis med delirium..

*suck*


En liten balans, hade varit såååå mycket värd..*ler*


Någon som har en smula bättre begagnad balans till övers..?


Isåfall, säg till-just idag är jag beredd att betala bra!



Av Elvira - 16 mars 2009 15:52

Så här KAN det se ut när jag jobbar..visst..men faktum är att jag har en mobil i handen, å här snackar vi viktiga jobbsamtal!

Tack Rolle!;)

Av Elvira - 16 mars 2009 12:03

..är att INTE pilla på flaskan med silikondroppar, innan man bär ut disken till köket!

Det blir to much att städa...


Kram

Av Elvira - 16 mars 2009 09:28

På vägen till jobbet idag, ska jag svänga förbi världens bästa hyresvärd (dock inte min) å pussa lite på honom..


http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4951255#forum


Gudarna ska veta att jag inte alltid haft honom som stor idol, hehe..underdrift..men idag har han definitivt en beundrare i mig!

 Läs debatten under, så förstår man nog snart varför jag har ett visst behov av att byta stad...*suck* Vilken människosyn!!!


Go Magnus!

Ovido - Quiz & Flashcards