Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Elvira - 19 mars 2009 22:29

..att lära sig något så enkelt, som att släppa taget..?


Är nog på väg tillbaks lite, inbillar mig det, när jag kommer på mig själv att inte snöa in på orsaker å anledningar till, att det ibland tar stopp.


För det har jag gjort..i snart två dygn har jag försökt greppa något ogreppbart, å fastnat mer, ju mer jag försökt.


Som att stå i en grop, å försöka komma ur den genom att gräva djupare..helt koko..


Är ledig från jobbet hela helgen, både lördag å söndag, å sen bär det av till storstan igen för en tvådagars utbildning i nåt, minns inte namnet på det, men verkade attans spännande( iallafall nåt slag verktyg för att stärka relationer mellan föräldrar-barn)..ähh, återkommer om det, men är övertygad om att det blir bra, för att jag gillar honom som håller i den massor, samma som höll i den jag va på om "beroende" för ett par veckor sen, ruskigt duktig.

Lite skoj att träffa helt nytt folk åxå, för nu är det ingen jobbgrej, så det blir nya ansikten för hela slanten.


Ähh, sitter mest här å svammelskriver..utan direkt tanke, så jag låter bli för stunden..

Sov så gott alla,

kram




Av Elvira - 19 mars 2009 14:01

..meningen att jag ska göra inlägg idag..

3-dje gången gillt då.

Har lyckats trycka bort det jag skrivit två gånger så..

Känns fortfarande nattinattsvart här, men fick höra att jag inte är ensam.

En vääääldigt vanlig känsla just nu, å vääääldigt förunnad bara kvinnor(!?).

En omställningsgrej, beror visst på ljuset, låter lite underligt, men jag får väl lita på att det är så, ge det en vecka eller så.

Känns sjukt tungt, att må kass är ju en sak, men att inte kunna sätta fingret på varför, är frustrerande..


Fick sms med massa kramar ända från Indien, från Linda, som fyller 29 idag..

Häftigt, känns så avlägset så att jag blev helt paff över att mobiltrafiken funkar.


Nu ropar jobbet..kram for now,

Ovido - Quiz & Flashcards