Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Elvira - 18 mars 2009 21:12

ser ju själv, -den va kass!

Å det fick mig på en smula bättre humör..faktiskt!

Men tunga jobbiga klumpen är kvar, försökte förklara för en vän nyss, att det känns som att jag svalt en fotboll, å den ligger å trycker upp mot bröstet.-Det är gråt, sa han, men jag tror inte det, nä, utan bara en märklig olust, obegriplig.

Kanske våren då? Nä, tror inte det heller.

Har fan ingen aning, men ska sluta klaga, å bara låta det vara..


Linda fyller år i morgon, å jag funderar på om hon får nån tårta, där hon är, på andra sidan jordklotet å gör sin socionom-praktik..hoppas det, hoppas hon får en jäbbla fin födelsedag hur som helst.

GRATTIS vackra människa, om du kommer åt en dator! *kärlek*


Ska sluta gny nu..försöka..återkommer när jag blivit "vanliga jag" igen..

Kram


Av Elvira - 18 mars 2009 20:27

..om jag berättar att jag hämtade min grannes Tequila å gick en promenad, å att det känndes lite bättre en stund..?

.

.

.

.

.

.

p.s.Tequila är en Amstaff nåt bull..hund d.s

Av Elvira - 18 mars 2009 14:05

Nä, det funkade inget vidare, att skriva bort antikänslan alltså *suck*


Låg alldeles platt på jobbsoffan förut å stirrade  taket, å tyckte vääääldigt synd om mig själv, å in kommer två unga tjejer , i 20årsåldern, å frågar om jag kan berätta för dem om missbruk..

-Ehhh?

-Ja, lite om hur det är att knarka, å sluta knarka..?

-Ehhh?


Det tog en stund innan jag fann mig, jag menar, vad säger man?


-Ahaa..ehhh..är det något särskilt ni har i åtanke..?

-Nä, berätta vad som helst..


Ja hur som helst så visade det sig att de hade sökt nån utbildning, med inriktning på ungdomsvård/kriminalvård..

Blev ju lite tvingad tillbaka till nuet, men i samma sekund som de gick, så kom det tunga tillbaks. Önskar jag kunde sätta fingret på vad det är bara..

Äh, ska gå ut å krama mina jobbisbarn lite,borde kunna funka!



Av Elvira - 18 mars 2009 10:51

..funderar just på om det hänger nån märklig luftburen depression i luften?

Alla jag stött på idag är ju helt ur slag..inkl.mig själ då..


Solen strålar, gruset knastrar så där vår mysigt under dojjorna när man är ute..å allt borde ju vara prima liv..så skumt..


Har egentligen absolut ingenting på hjärtat nu, tänkte bara försöka skriva ner å på så vis bli av med känslan..höhö..ska se om det funkar då..


kram



Ovido - Quiz & Flashcards