Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Elvira - 1 maj 2009 23:05

Har jag haft den här förut?

*tänka, tänka, å leta utan att hitta*


well..gillar den..svårt att inte gunga med lite;)

Av Elvira - 1 maj 2009 21:16

..känner jag mig som!


Börjar känna minst sagt stor oro, för att jag inte ska fixa det här med körkortet..hmmm..


Pendlar ganska stort, mellan "klart jag fixar det" till "finns inte en chans på jorden"


Har nog inbillat mig att teorin ska vara busenkel..att jag nog är så begåvad så att jag knappt behöver kolla i boken.

Vet ju att det är idioti, att min gamla metod, att börja 48 timmar innan en tenta(som det ju va då) och streckläsa om en galen, inte kommer funka nu..


Å så körningen då..hmmm..


Jag är ju på sätt o vis ganska glad att jag gör mina grövsta missar ihop med min körlärare, och inte när jag övningskör med Roger.

På så sätt kan jag ju lära av dem direkt..eller kan det vara så att jag gör missar då åxå, fastän varken han eller jag märker av dem?


Tänk om jag sabbat min hjärna så kraftigt att det inte går att lära mig saker längre?

*gulp*


Å tänk om jag kunde lägga mer energi på pluggandet än katastroftänket..?

hehe..bästa iden idag,  tror jag...


Trodde för  övrigt att det va lördag idag, hade sabla brådis hem till Robinsson,till ingen glädje..eller till stor glädje, beror lite på hur man ser på det, det blir ju som två lördagar på raken nu..;)


Ni som läser här, och har körkort..fixade ni kortet på första försöket?

Vet en kille som tog sitt körkort för ett par år sedan, han fixade teorin på 14-nde (FJORTONDE) försöket..

En blandning mellan dyslexi som han kanske inte riktigt ville erkänna, och en smula slöhet..(skriver inga namn)

Har det som mitt mål nu, att knäcka 14!!!*ler*


Nä, jag MÅSTE ju faktiskt ha det på första försöket, så jag kan köra upp mina jobbkiddosar till Sundsvall ganska snart efter..

Ähh, ska släppa prestationsångesten nu, å hämta en kopp the..


Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards