Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Elvira - 17 maj 2009 20:33

..vaknade precis med en sjuhelsikes frossa och en kopparslagare i skallen.

Stackars stackars jag.. :S


Är inte van att ha ont, eller känna mig så här "utan anledning", så jag blir kinkig som en liten unge..huhh..å så kommer jag på att det finns de som har RIKTIGT ont nästan alltid, å så känner jag mig skitdum som klagar, men ..ja..ska nog va glad att det är tillfälligt iallafall..


Pratade med ett par av mina jobbiskids innan idag, alltså "mina" som jag nu inte kommer träffa så mycket de närmaste veckorna.

Ringde upp och kollade läget lite bara, och fastnade i telefon i drygt en timme..

Hur skönt det än är, att jobba i Norrköping ett tag, så saknar jag dem ju..såklart, för de är underbara, fina, mjuka, kloka och så väldigt äkta..*kärlek*


Ska återgå till soffan en stund, med the och panodil.


Kram

Av Elvira - 17 maj 2009 09:23

17 Maj, å en splitter ny Eurovisionsvinst!

Shit va kul det ska vara att va norrman idag...


=D


Å vet ni..lillkillen heter samma i efternamn som jag gjorde som nyföding..hehe..vilket såklart måste betyda att vi är supernära släkt, å vinsten är yttepyttelite min åxå..tycker jag!!


Ska pipa iväg, å dra igång kaffet till mötet nu..

Ha en underbar söndag!!!

Love E

Ovido - Quiz & Flashcards