Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Elvira - 11 maj 2009 22:40

..det är tuffa tider, när sanningar kommer ikapp..


Har varit min första arbetsdag i Norrköping, och känner mig så tacksam, för människor jag har omkringg mig.

I nöden prövas vännen, sägs det, och en dag som denna har jag märkt det mer än väl..att jag är inte ensam.


Allt kommer bli bra..


Förutom IFK Norrköpings fotboll då, HMM!!

Va på match, men gick faktiskt när himlen öppnade sig i samma stund som motståndarlaget drämde in sitt 1-3 mål(alltså sitt tredje).

Det ligger inte för mig att vara så pessimistisk, så att jag funderar över om det kan bli ytterligare ett hack ner till  Div1..inte riktigt än, men att inte tänka tanken är svårt.

Slutade med stryk, 3-4 till vad de nu hette..har förträngt det redan..*ler*


Har lite svårt att ha fokus riktigt, skriver jag svamligt?

Äh, sak samma, ska få upp tvätten, å krama kudden om en stund, kanske börjar jag bli sjuk?

Ont i precis överallt, skittrött å frusen..

Gnäll gnäll..

Hur som helst..


-Kram



Av Elvira - 11 maj 2009 09:41

..och gå vidare, hörde jag nånstans för länge sen, och det är ett jäbbla bra uttryck..


Har fått lite batteriladdar-tid av min chef, kommer jobba i Norrköping en månad istället, å det känns verkligen som himmelriket just nu, som att få komma "hem" ett tag..

Få vara bara jag, och inte alla andras Elvira ett tag..


Nu blev det bråttom, återkommer sen..

Love E



Ovido - Quiz & Flashcards