Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Elvira - 8 maj 2009 23:54

..såg jag just, och blev alldeles glad.

Gillar lyckliga slut, hur floskig filmen än är..hehe, svårt att kalla den direkt seriös, men det är ju film, behöver inte va så attans djupt o klokt alltid.


Ska snart packa ner mitt trötta huvud i sängen, pendlar fortfarande mellan beslut om vad jag gör helst imorgon..minneskoncert i Skärblacka, eller storstädning hemma, tror jag låter vädret bestämma..


Har tacksamheten som huvudkudde i natt, har nog skrivit det förr, men det är en bra känsla att somna med.

Vred o vände inatt i timmar innan jag lyckades somna, hade fullt med grubblerier i skallen..missmod, stress, idag är det puts väck.

Ganska sällan jag låter min sömn sabbas av tänk så, nu för tiden.

Nåja, somnade tillslut, och ska göra precis samma alldeles straxt..


Sov så gott alla, kram




Av Elvira - 8 maj 2009 17:56

..har jag..å det är obeskrivlig förmån..

Ett program att använda, för att bli en smula friskare och helare ..steg för steg.


Varit hos min sponsor idag, och gjort som man gör i det här programmet, tar hjälp av någon som gått före, att lappa o laga sig själv.

SHIT va det är STORT!!!


Så nu när jag sett min del i mina kokorelationer, som alltid har brustit på precis samma vis, ska jag gå över från teori till praktik, och genast anmäla mig på varenda nätdatingsida, och praktisera ..*ler*

Inte! Skojad så klart, men det är märkligt hur man ibland kan få, eller hur jag kan få, riktiga aha-upplevelser. Att det är så klockrent, men ändå varit så omöjligt för mig själv att se..

Såg det redan när jag skrev det..men nu med ännu mer distans, så blev det nästan bländande övertydligt.


Som alltid när jag gjort en "redovisning" som det då kallas, så fylls jag av en sån enorm lust att leva, såååå maxat!!!


Men eftersom jag vet att jag nästan är en smula åt det speedade övervarvade hållet just nu, ska jag istället lägga mig i andra änden av soffan (lilltroll är utslagen där redan) å bara njuta av regnets smattrande mot rutan..


kramar

Ovido - Quiz & Flashcards