Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Elvira - 18 maj 2009 21:19


Shiiit vilken skön snubbe!!!

Lyssna in saxofonen..så gick det till när Vira blev frälst..


Å vet ni..?

IFK IFK IFK IFK IFK IFK IFK


VI VANN!!!!!!!!!!!!!!!

2-0


...å jag va inte där, men vilken lycka, fick rapport direkt från klacksidan, å vilken sjöönsång,vilket jubel

ÄÄÄÄÄNTLIGEN!!



Av Elvira - 18 maj 2009 18:51

..va det någon som kallade mig , för ett antal år sen, och det fastnade verkligen, förmodligen för att det va en så träffande beskrivning..


Kom att tänka på det idag, på bussen hem, när jag läste i min körkortsbok om mänskliga faktorer.

Spänningsökare tenderar att ta risker i onödan..hehe..moi?


Hade en körlektion tidigt i morse, jag fick parkera mellan två bilar, å välja vänstersväng, eller backa in.

Fixade det galant på första försöket,så bra så jag fick göra om det för att kolla att det inte va ren tur;))

Det va det inte, jag kunde ALLA gånger..*ler*

Prima perfekt, rakt och precis i mitten(vilket man visst inte behöver vara såå petnoga med när man sen har kortet)

Tror jag börjar få kläm på det där nu, känns lite som att jag bestämmer över bilen å inte tvärt om..en klar fördel när jag sen ska köra själv gissar jag.


Annars då..

Har landat ganska bra nu, känner mig tillfreds med det mesta, lite trött, men mår i övrigt nästan oförskämt bra.

Känner inte ett dugg av gårdagens svininfluensa (hypokondrikerVira i sitt esse)


Pratade med min "pappa negerkungen" en stund idag, å blev riktigt glad av att höra hans röst..insåg hur  lyckligt lottad jag är, som har människor omkring, som bara finns där..kloka, varma, äkta människor.

De är ganska många dessutom, om jag väljer att se dem..


Nu ska jag vara lite välförtjänt lat i min soffa en stund, så ha en bra kväll


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards