Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Elvira - 19 maj 2009 22:09

Av Elvira - 19 maj 2009 20:31

..för mig just i detta nu, är att jag kan se mina svagheter..

Flummigt?

Inte ett dugg..


Kom just från ett möte, å nu börjar de trilla in igen, de där små insiklterna jag brukar få där.

Jag börjar ta slut, på riktigt. Tror kanske att det är därför jag mår så bra av att ha ombyte med jobbet ett tag.


Att "ta slut" känns verkligen bra, eller att se själv, att det är det som höll på att hända. Har ju funderat lite på det sista tiden, vad som faktiskt fick bägaren att rinna över, å jag tror faktiskt att jag har det, precis där.

För mycket output, i förhållande till input..jag tog slut, knall fall, å såg plötsligt inte signalerna hos mig själv.HALT, Hungrig Arg Ledsen o Trött..

Jag va arg o ledsen, å fattade noll o inget av vart det barkade iväg där..


Med den utgångspunkten ska jag göra om..å göra rätt..

Förresten Sniglon, saknar dig..


Har haft fredagskänsla hela dan, fastän det bara är tisdag, så det innebär väl att jag mår ganska bra ändå..


Love E




Ovido - Quiz & Flashcards