Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Elvira - 7 maj 2009 20:39

...skrev att jag behövde kram innan, å fick en hel rad med kramar..

*glad*


Har haft en rungande gungande dag på jobbet..så där så jag gick in på kontoret å bröt ihop i en halvminut, med stora krokodiltårar..

Massa tvära kast, å en galen massa saker som ska fixas inför vår workshop, å hitintills har precis allt som kan strula, verkligen gjort det..

Men det är ju bra att det strular nu, och inte sen..


Ska egentligen plugga engelska med lilltroll nu, va bara tvungen att ta en liten minipaus här.


Ska redovisa steg för min sponsor i morgon..skulle gjort det för länge sen, men nu blir det iallafall av.

Bläddrade igenom det jag skrivit lite innan, kunde faktiskt nästan känna hur jag blev lite generad, fastän jag bara läste för mig själv..

Funderade seriöst på om jag verkligen kan berätta, iallafall vissa delar av det, för en levande själ..någonsin.

Men det kan jag..å det ska jag, för samtidigt så ser jag fram emot det såååå mycket, känns som att jag ska få lasta av en massa dumheter jag släpat på FÖR länge.

Å dessutom ska vi börja med en lunch, och min Annika kan verkligen laga mat..lyckliga jag:)


Nä, ska återgå till engelskan nu..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards