Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Elvira - 2 maj 2009 23:29

..för att ta bort någon från Facebook?

Jag menar just nu desperataste seriösa allvar? Går det ens?


Please, nån som vet, så säg, å gärna fort!!!


Fattar inte varför vissa lyckas trigga igång mig så in i *svordom*, men ett enkelt sätt att undvika det, är väl att bara radera?

Känner mig som en barnslig fjortis just nu, men det skiiiiiiiiiter jag i.

Gahh!


Så...lite avreagerad redan..



Av Elvira - 2 maj 2009 20:13

..om hur jag får in flera bilder i samma inlägg..typ med text mellan, men det SKA gå..

Nåja, en annan dag, nu är det Robinsson, viktigt viktigt!

Kram

Av Elvira - 2 maj 2009 20:03

..har jag ju nästan glömt att föreviga..eller hur man nu säger, förevigad lär den ju vara hur som helst..


Det går inte få med hela, eftersom den går runt om, och den är lite skorpig å så..men så här blidde den!

Fiiin tycker jag..*mallig*


Av Elvira - 2 maj 2009 15:29

..å gör frågorna på datorn istället" va rådet jag fick av en jobbarkompis, som nyss tagit körkort.


Vissa råd är VÄLDIGT enkla att att ta till sig..*ler*


Tack Mita!!!


Kram kram


Av Elvira - 2 maj 2009 14:53

..ett sabla körkortstjat här, ett tag framöver..


Försöker fokusera på boken, med blandade resultat.

Gör precis ALLT annat än pluggar just nu.

Har diskat, tvättat, varit å tjatat med mig grannarna på en krogsväng senare i Maj..(JA jag kan gå på krogen nykter)


Kom på att jag skulle betalat stugan som är bokad till konventet den sista april, så det har jag åxå gjort.


Beställt fotokopior på 150 bilder i datorn, har jag åxå lyckats med, lovade lilltroll det för säkert en vecka sen..

 Snackat i telefon i 1,5 timme med en vän jag inte pratat med på läääänge..


Har druckit 47 koppar kaffe, och gissat mig igenom körkortsfrågorna på nätet, ett par omgångar..(men det är ju iof i rätt riktning)


Faktiskt, så fort jag ens sneglar åt boken, så kommer jag på en hel massa andra viktiga saker att göra, ganska bra på ett sätt då, å ganska dåligt om jag vill komma igenom bokeländet.


Har verkligen tappat allt vad studierutiner heter.

*suck*


Nä, ska ge det en halvtimme till nu, wish me luck!


Kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards