Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Elvira - 21 maj 2009 20:52

..i strålande solsken, å de spelade verkligen  som att de ägde bollen , kära fina IFK..MEN, inte ett enda mål..*suck*


Helt fantastiskt, med tanke på att de säkert hade bollen i 85% av matchen..hmm..ett ynka poäng blev det iallafall, kunde varit värre..


Har haft funderingar i flera dar nu på att ta en promenad ut till minneslunden (appropå förra inlägget), men det tar emot som bara den.

Har ju sprungit där i tid o otid hela våren, men nu när de lagt ut honom där, klarar jag plötsligt inte av det.

Tycker jag hanterade förlusten sååå jäbbla duktigt, men nu börjar det kännas bara avigt och anti..från att ha accepterat att han inte längre finns kvar, så går det inte en dag utan funderingar..har ju lite kvar att säga, som jag inte riktigt hann..

Ska knata ut i helgen, bestämmer det här o nu, så!!


..har jag en sen å långsam reaktionstid kanske? Eller går sorgeprocesser i vågor? Micke har varit borta i snart fem månader, och jag har fortfarande inte riktigt vant mig helt vid tanken..


Jobbar i morgon, åker snuskigt tidigt..hehe..eller kl 8 då, tidigt för mig. Tror jag är bortskämd med lyxiga arbetstider faktiskt..iallafall nu när jag jobbar i stan..


Jaja, snart helg igen, å ledig..heeeela helgen-igen!=))


Kram


Av Elvira - 21 maj 2009 12:02

..så obeskrivligt mycket..


Saknar det där bullriga skratten, alla urgulliga sms, alla stora varma trygga kramar..alla mil på nätterna, samtalen, äktheten..


Saknar det där leendet som smälte bort vilket skithumör som helst..


Kunde jag vrida tiden tillbaks, så hade jag gjort lite annorlunda, men jag kan inte, och det hjälper inte att tänka på det heller..men just nu så saaaaknar jag-massor!



Av Elvira - 21 maj 2009 00:42

..är vad det är, det här.

Inläggen försvinner ut i tomma intet..?

skumt


Jaja, skulle mest bara beklaga mig över att jag är alldeles för pigg för att sova, men så kom jag på att det kanske kan ha att göra med mitt lilla hopslag i soffan när jag kom hem förut..eller sockerchocken som sitter i fortfarande, efter att ha smaskat i mig en massa rabarberpaj hos Carina nu på sena kvällen..


Bläddrar runt på lite nätblaskor..Madonna är en pinsam förälder..äldre män får barn med lägre IQ..snacka om tunga nyheter.

Hur mäter man sånt?

Det gick inte att få fram vad som menades med "äldre" i sammanhanget, eller hur man kommit fram till resultatet heller..


Ähh..har egentligen inte ett dugg att skriva jag heller, men jag gör det ändå, för att jag kan, precis som vissa artikelförfattare på Aftonbladet då..hehe..


Nä, ska skippa svamleriet, å försöka bädda ner mig ändå..sov så gott alla



Ovido - Quiz & Flashcards