Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Elvira - 23 maj 2009 22:01

..lugna vrå!

Vet inte varför jag är så trött hela tiden, men har lyckats sova bort en massa timmar mitt på dan, idag igen..*suck*

Vinkade just av mina grannar, som får titta på Corebrothers spelning utan mig, lagom glada i hågen;)

Så där slående ill-snygga va de dessutom nu när de knatade iväg..

Kunde inte låta bli att tänka på hur det såg ut sist jag va  på samma ställe..huhh..hemska minne..

Det finns ju mer än en anledning till att jag ska ge f-n i att dricka..


Bakar en kladdkaka med lilltroll, blev akut chokladsugen, men utan ork att gå å handla choklad..behöver ju inte äta hela*ler*..men kommer nog trycka i mig mer än den lilla pyttebit, jag övertalade mig själv med alldeles nyss.

Har stora överläggningar i skallen ibland..


- är lite sugen på choklad, kanske skulle baka en kaka..

- nä, du vet hur det blir, du frossar..

-men jag ska bara ta en liten idag..

-ok då, baka, men bara ta en liten bit..

-visst, jag lovar..


Å sen är halva borta o INGEN vet hur det gick till..

Men det kunde varit värre, jag kunde faktiskt ha varit full..å dum..

Just det!


Kram

Av Elvira - 23 maj 2009 12:30

..med körkortsteorin:))

Fick just 68 av 70 rätt på ett delprov, missade att man måste registreringsbesiktiga bilen efter att ha satt ditt en taklucka..hmm..fattar inte hur jag ska hitta den infon riktigt, trodde bara det gällde om man säätter dit dragkrok, eller ändrar motoreffekten på något vis..?

Hur som helst, skulle det varit en riktig skrivning så hade det varit godkänt, med god marginal..


Mina stora trollunge, alltså fjortisen(hehe;)) skapade en egen blogg igår, ville ha den på "samma ställe" som jag.. Här hittar man den- Becca

Hon va här igår, så gullungarna hjälptes åt att fixa å styra, å jag ska nog ta till deras hjälp, för jag tycker den blev riktigt snygg..


Blir helt facinerad av hur fina de är mot varann, så kärleksfulla och nära, fastän de aldrig bott tillsammans.

Det är lycka att ha dem, brukar säga att jag fick de absolut bästa barnen som fanns,när de "delades ut" till ett jordeliv..


Annars då, sitter lite i valet o kvalet att ta en sväng ut i kväll, en kille som ska spela i byn här, och jag har nästan lovat att komma o lyssna..men samtidigt så är jag inte helt bekväm i att vistas i krogmiljö ..dagsformen är liksom inte helt superstabil så, och jag vet ju av erfarenhet att det kan bli lite illa att hänga på "fel ställen" då..ja, får väl fundera på det en stund till..


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards