Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Elvira - 16 maj 2009 11:54

..å hittar klokskap, som träffar precis där den ska..


Blir påminnd, om att det handlar om linserna jag stoppar i ögonen,än en gång..


Har trallat på samma låt halva morgonen..


Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt..


Snacka om svårt att släppa taget då..hehe..badda såren med salt..eller vältra sig i självömkan, precis det jag gör ju..tänker för mycket, istället för att sätta i gladlinsen, släppa taget, å släppa in livet till fullo igen..

Så jag ska gå ut nu, å göra precis just det..le, å ta nya tag..


Love E


Av Elvira - 16 maj 2009 09:35

..lite på om det verkligen är så, att det finns "någon för alla"..?


Jag trodde inte jag va den som skulle trivas sååå bra, med att leva ensam, som jag faktiskt gör.

Kan tom känna mig lite som en ilsken tigrinna när någon försöker komma nära, som att jag vill vakta mitt ..ja..mitt självvalda



Men nu duggar nyförälskelserna tätt runt om mig, jag ljuger såklart om jag skriver att alla i min närhet ser nykära ut, men de är iallafall i majoritet.

Klart jag då funderar..visst?


Ähhh..för tidigt på morgonen för funderingar av det här slaget, men ändå..ibland så saknar jag verkligen ..ja, jag vet faktiskt inte själv riktigt vad.


Kanske inbillar jag att någon annan ska laga mig, istället för att laga mig själv först..å det lär ju bli ruskigt komplicerat..*ler*


Jaja.."det som är menat att bli, det blir", å DET vet jag ju med säkerhet.


Funderar på att gå ut, ta en långpromenad, och bara gå tills alla tankar smälter bort, även om det betyder att jag får gå till Haparanda..eller Ystad kanske, känns mer åt rätt håll.


Love E










Ovido - Quiz & Flashcards