Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

En vääääldigt långsam dag...

Av Elvira - 7 mars 2009 13:06

..har jag idag...


Sitter å kollar på nån clarovoyant kvinna på tv med Maritha, muttrar om hur lite jag tror på det ..å så kollar jag till på Maritha å inser, att hon faktiskt tror på det hon ser..

Nåja, jag har ju valet att gå ifrån tv´n..å jg gör så..å sätter mig vid datorn i stället..

Jag har en låt i min mp3, kom jag på från det ena till det andra..som får mig att börja grina om jag har den tillräckligt högt i lurarna..men bara om den är riktigt högt...(fattar inte hur den hamnade där, för jag minns inte att jag lagt in den..vad jag vet hade jag inte hört den på många år..?)


Terapeuten jag träffade i Onsdags sa lite underfundigt, att man kan undra vad jag flyr i från, när jag måste ha musiken på så högt så att den känns istället för hörs ..ja, bra fråga, för så jag gör jag..när det är oro inuti, jag fyller alla mina celler med riktigt hög musik..

Nåja, idag har jag ingen oro inuti..känner mig bara lite lagom ovillig att jobba i kväll, men det är ovilja, inte oro..


Näe..Vira mår faktiskt ganska bra..trött, men mår bra..

Somnade ju här som en stock i soffan igår kväll ( "Här" är alltså hos Maritha å Roger i Norrköping)

Önskar jag va ledig nu, det har varit en ganska tuff vecka ändå..*suck*

Nåja, är ledig imorgon...lääängtar... :)


Kram


låten som får mig att grina då...men som sagt, bara när den är RIKTIGT högt

 
 
Ingen bild

synne

7 mars 2009 13:58

Tyvärr får jag nog inte det så kul idag.Har precis fått till mig att min dotter gått med i livet ord.

 
Ingen bild

Elvira

7 mars 2009 14:06

Oj då..men du..det är väldigt mycket myt kring dem åxå..
Nu vet jag ju inget om din dotter, men det behöver ju inte innebära katastrof heller...
Säg till om du behöver prata, eller slå en pling..lämnar numret "hos dig"
Kramis

 
Ingen bild

synne

7 mars 2009 16:35

Tack vännen.Nr visas inte för någon annan.Kram

 
sniglon

sniglon

7 mars 2009 20:43

Synne, Inte kul att läsa;( Kommer själv från U-A och känner väl till den "högen". Tyvärr kan jag bara säga negativa saker om deras verksamhet, har sett för mycket av dom! Ger dig en Kram!

Vildängel
Hoppas Du får en fin dag trots att du är slutkörd. Musik är skönt att "känna" man känner ju någon annans känslor ju;))

Kramar om Er alla

Sniglon idiot

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

R

8 mars 2009 00:58

Kramar om o somnar ensam , din dag är nu klar o slut , hoppas du såver å drömmer fina drömar , kramiz

 
Ingen bild

Elvira

9 mars 2009 10:46

Ja du Sniglo, har inte tänkt på det så...som att man slipper sina egna en stund jue..

Å du, inte Idiot, inte alls..tvärtom, Snille;)
Puss& Kram

 
Ingen bild

Elvira

9 mars 2009 10:47

Ja, å just i skrivande stund är jag alldeles morgonvaken, å önskar díg en finaste dag istället..

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards