Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Elak Vira..

Av Elvira - 10 mars 2009 12:30

..eller lite lagom fullijävelskap så..

Inte ett minstaste dugg kärleksfull i vissa lägen..nä, sån är jag!


Ibland, eller hur ska jag säga, vissa människor tar absolut fram det absolut sämsta i mig, på en bråkdels sekund, å jag bara kaaaan inte låta bli att nappa..


Jag VET att det ligger hos mig, har suttit i minst 30 min nu, å försökt komma på vad det är som triggar igång mina elaka tankar, mitt näst intill sjuka behov av att "daska till" vissa..eller rättare sagt, EN viss människa..


För när jag gör det, så känner jag ju i varenda cell, att jag gör fel, helt klart är det så..


Har ju lärt mig att man oftast ser sig själv i andra, så jag försöker luska ut vilka egenskaper det är jag så klockrent går igång på, hos den här människan, men jag lyckas inte...

Han är bara så väldigt tvärt emot vad jag brukar tycka om hos folk, så den egentliga frågan är väl, varför jag låter honom ta plats i min tanke..?

Gahhh!


Kan det vara så illa att jag helt enkelt "samlar" på en människa, för att jag gillar att ogilla honom?


Å gör det mig till en usel person..?

Shit..ska genast ringa min sponsor!!


Kram kram



 
 
sniglon

sniglon

10 mars 2009 13:15

Jadu, det där är svåra saker att förstå mellan varven- Jag "lider" ju av samma sak- Ibland har jag verkligen svårt att hålla igen, nej, jag har inte ens svårt, jag klarar det ärligt talat inte ännu;) Men en dag ska vi klara det med.

Varför låter man vissa människor bygga bon i huvudet?, dåliga sådana med:((

Svär lite åt dig så du slipper bära allt själv;) Håll för öronen nu;)

Förbannade jävla skitskalleidiot, du kan dra till ett annat jävla huvud och bygga ditt jäkla näste där! Lämna vår Vildängel ifred!

Så det så-

Flåt.

Kramar om dig massor och ger dig en VARM kram
extra;)

Sniglon

http://www.sniglon.wordpress.com

 
sniglon

sniglon

10 mars 2009 13:16

P.s Du är allt annat än usel- Glöm aldrig det!

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Kicki

Kicki

10 mars 2009 13:24

Finns nog inget i dig vännen som kan göra dig usel, däremot så kan jag känna att det finns människor som "suger" all min positiva energi å det gör mig frustrerad för personen behöver inte va otrevlig MEN gör/säger saker som bara känns som att all min energi går åt till att försöka få grepp om...kramiz

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Elvira

10 mars 2009 13:33

*fniss*
Fasen va du är gullig, TACK!!!

Det va precis vad som behövdes, själv har jag svårt att svära å fräsa åt den här människan, jag ser det mer som nåt ill-listigt dumt subtilt spel så...så STORT TACK!

Massa varma kramar tillbaks

 
Ingen bild

Elvira

10 mars 2009 13:38

..ja just det, bara hans sätt att vara , kan göra mig galen..
Det finns något engelskt uttryck, som i direkt översättning betyder "ödmjuk-paj", ska inte försöka mig på att stava det, men det är sån som fattas honom, å vad gör då jag?
Jag försöker tvångsmata in den!!!
Hur bakvänt som helst..

Nåja, ska sluta tänka på honom en stund nu, ska passa på att tänka på alla fina människor jag har istället..
*ler*

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards