Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Ännu en dag..

Av Elvira - 10 mars 2009 22:39

..i storstan i morgon!

Å ännu en dag upp i svinottan..*suck*

Åker hemifrån kl 7 å är hemma straxt före 22..lååång dag, kan man säga..

Men imorgon får vi åka 1:a klass, hehe, fick lite skäll för att det blev dyrt, men tusan, det va faktiskt inte jag som bokade biljetterna.

Nåja, jag får väl ta lite skäll, huvudsaken är att jag kommer fram.


Va på ett helt, på riktigt, underbart möte ikväll..har ju allra oftast en bra känsla med mig därifrån, men idag va det en höjdare på flera vis.

Börjar faktiskt se själv, att jag förändras, att mitt tankesätt, å resonemang är miiiil ifrån där jag va för nåt år sen, å jag gillar verkligen det..å att få ge tillbaks, jag är inte längre vilsen och "ny" utan väldigt trygg och hemma där..coolt..*ler*


Nä, ska försöka bädda ner mig här straxt..å försöka låta bli att nojja på att jag ska försova mig, så jag ligger sömnlös halva natten istället..


Nattinatt

 
 
sniglon

sniglon

11 mars 2009 00:21

Du om någon ÄR värd att åka 1:a klass ALLTID! På 1:klass får man öronlurar gratis som man kan lyssna på radion, men dessa är alldeles utmärkta till datorn, hett tips;)) Ta några till "lilltroll";)) Ja, det är snåligt att göra så, men va fan, vi får ju inga bonusar som vissa direktörer anser att dom har rätt till;))



Ang Bagdad Cafe, det är en nästan magisk stämning i den filmen, odefinerbar på ngt sätt. Tack finaste för att du påminde mig om den filmen, känns skönt i magen att höra just den låten. Din dotter är en vacker själ;)) Men det förstår man om man har dig till mamma.

Kärlek till Dig och ALLA

Ha det fint i stan, och hälsa från mig att jag saknar den ibland;))

http://www.sniglon.wordpress.com

 
Ingen bild

Helena

11 mars 2009 06:12

Jag är fortfarande trött efter resan och det har carit fullt upp sedan jag kom hem men det kommer en reseberättelse och jag ska läsa din bloggi. Kjam

 
synne

synne

11 mars 2009 08:14

Visst är det en skön känsla när man själv märker att man börjar förändras.Lycka till på jobbet imorgon .Kram S

http://synne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

12 mars 2009 08:04

Jag är fortf trött ....sover mycket...hoppas du får en bäst dag hjärtat...kjam

 
Henrik

Henrik

12 mars 2009 10:09

GRATTIS! GRATTIS!

Två år är fantastiskt! Du är värd det bästa och massa massa kramar från mig.

Massakramar Henrik

http://www.myspace.com/base431

 
Ingen bild

Elvira

12 mars 2009 17:38

Vet du Sniglon, jag gillade inte riktigt första klass..det va fööör tyst där..

Missade att hälsa stan, men ska snart upppp igen , lovar att hälsa då..

Ja egen förändring, är nog bästa sorten tror jag, Synne..helt klart en fin känsla..

Å söta fina Helena-SOOOOV, sov åt mig med, är sjukt trött just nu..så vila massor, det gör du alldeles rätt i!

Å Henrik-igen-*ler* Massa tack tack tack...

Massor med kramar till er alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards