Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

har tillbringat en hel...

Av Elvira - 20 mars 2009 20:53

..solig eftermiddag, inne, med att studera takstukaturen..utan att ha nån takstukatur då.

Förbannat inspirerande.

Har ingen ork eller lust eller inspiration till något..inte ens att stirra på taket, men det är ungefär den nivån på allt idag.

Ska på öppet hus, i stora tjejens skola imorgon, å jag hade kunnat betala mycket för att flytta hela dan, ett bra tag framåt.

Att behöva träffa folk just nu, gör mig närmast panikslagen.

Men det känns kanske annorlunda imorgon..hoppas..


Önskar jag vore en kängrubaby, som fick ligga i en trygg ficka, å bli runt buren..borde kanske försöka va duktig å rycka upp mig, men..bläää..


Tomt är det, så sjuuuukt tomt.

Vill inte vara ensam, men orkar inte med människor.

Vill inte ligga som en död säl en hel dag, men vill inte göra nåt heller.


Brukar ju kännas bra på jobbet annars, men idag va verkligen ingen lysande dag..tack o lov kom Carina in en stund, när det va lungt, så jag låg i soffan med huvet i hennes knä..säkert en timme.

Är det en vårdepp kanske? Kan inte påminna mig om att jag varit nere någon endaste vår tidigare..? Å andra sidan, Carinas knä kändes väääldigt bekant..brukar jag va ledsen i ditt knä Carina?


Tycker kanske synd om mig själv, borde kanske sätta mig å skriva en lista över saker jag har att va tacksam för, som någon sa, men just nu ..nä inte just nu.


Äh, återgår till soffan en stund



 
 
Ingen bild

sniglon

20 mars 2009 22:34

Kommer in och ger dig kraft, vi delar på den jag har;)) Känner som du just nu, knasig vår det här. Det blir bättre om ett tag, eller hur? Fanskap vår är vad det är!

Kram finaste vildängel, jag saknar dig/er så mycket!

Var rädd om dig, finns runt dig, ropa om du behöver!

Sniglon

 
Ingen bild

Elvira

20 mars 2009 23:48

Tack gumman..saknar dig också-massor!

Det blir alltid bättre, alltid..å kanske är det lite så att man behöver må sämre ibland, för att kunna må bra andra gånger.
Lite knöligt bara när det inte går att greppa "felet" utan det bara är att "gilla läget"..sånt är jag kass på*suck*

Hur som helst , tack tack..å ropa du åxå..LOVA!

*kramar om*

 
Kikki

Kikki

21 mars 2009 09:29

Hallå Elvira.
Tänkte bara visa mej här i en kommentar. Läser här hos dig ibland.
Kolla gärna in på min blogg om du känner för det. Jag skriver inte så ofta men den finns iaf*ler*

Önskar dig en "bra" lördag!!

Julia och jag ska väl ut på promenad i solen vartefter. Det är ju lördag och då ska det vara "lördagsgottis" till henne. INTE till mamma...hehe.....det blir man bara fet osv av *skrattar*

Massa kramar Kikki & Julia

http://kikkisjulia.blogg.se

 
Josefin

Josefin

21 mars 2009 09:37

"Vill inte vara ensam, men orkar inte med människor.

Vill inte ligga som en död säl en hel dag, men vill inte göra nåt heller.

"

Känner igen det där. Men samtidigt vet man någonstans att det inte blir så farligt när man väl är där (?). Så kan jag känna en sådan dag iaf.. hoppas det gick bra på öppet hus!

http://josefinsdag.blogspot.com

 
Ingen bild

Elvira

21 mars 2009 12:31

Klart lilla sötungen ska ha lördagsgodis!!
Kul att du tittade in, tittade in som hastigast hos dig med, himmel så fin hon är:)

Kramar er tillbaks, massor

Hej Josefin!
Jo då, det gick bra på öppethus..får ju liiiite panik av att vara "instängd"sysslolös i ett klassrum, men jag gillade rasterna;)

Tack för titten
Kram kram


Å Synne..tusen tack, har sparat det!
Det är sann lycka att inse att jag har underbara människor som dig omkring-Tack
*Kramar om*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards